Drukuj
Kategoria: Archiwum
Odsłony: 4898

Gliwice: Wykonanie przez rzeczoznawców majątkowych operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości położonych w obszarze projektowanego zbiornika przeciwpowodziowego Racibórz Dolny
Numer ogłoszenia: 238067 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 7774926, faks 32 7774999.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przez rzeczoznawców majątkowych operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości położonych w obszarze projektowanego zbiornika przeciwpowodziowego Racibórz Dolny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez rzeczoznawców majątkowych w zakresie: Wykonania operatów szacunkowych przez rzeczoznawców majątkowych określających wartość nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych objętych zakresem budowy zbiornika przeciwpowodziowego Racibórz Dolny, stanowiących podstawę do uzgodnienia odszkodowania w trybie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. Nr 143, poz. 963) lub stanowiących podstawę do określenia ceny dla zawarcia umowy sprzedaży w trybie art. 22 ust. 2 lub art. 23 ust.2. wyżej cytowanej ustawy. Obejmujące : 1) Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości niezabudowanych (możliwy składnik roślinny drzewa lub krzewy) w ilości - 500 sztuk. 2) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości, - wycena obejmuje w szczególności wszelkie nieruchomości zabudowane, w tym zabudowania mieszkalne, gospodarcze i inne obiekty oraz urządzenia budowlane w ilości - 40 sztuk. Wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi. Na nieruchomość może składać się jedna lub więcej działek ewidencyjnych . Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie wskazane przez Zamawiającego do wyceny, i wykonane operaty szacunkowe. Lokalizacja : Zbiornik Racibórz Dolny ,powiat Racibórz i Wodzisław Śląski Gmina :Racibórz ,Lubomia ,Krzyżanowice, Kornowac. Wartość nieruchomości stanowiących podstawę do uzgodnienia odszkodowania w trybie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych należy określić wg stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji dla budowy zbiornika przeciwpowodziowego Racibórz Dolny przez Wojewodę Śląskiego zgodnie z treścią art.21 ust.1 wyżej powołanej ustawy. A) Każdy operat winien być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. m. innymi: - ustawą z dnia 8 lipca 2010r o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. Nr.143, poz.963) - ustawą - Kodeks cywilny, - ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), - rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U z 2004r., Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.), oraz zgodnie z zasadami obowiązującymi rzeczoznawcę majątkowego zawartymi w Kodeksie Etyki Zawodowej Rzeczoznawców Majątkowych tj. rzetelnie, uczciwie, ze szczególną starannością, bezstronnością i zachowaniem tajemnicy zawodowej oraz zgodnie z wytycznymi zawartymi w standardach zawodowych dotyczących wyceny nieruchomości. i zawierać miedzy innymi: - szczegółowy opis nieruchomości, a w tym opis gruntu i poszczególnych elementów nieruchomości , - określenie stanu prawnego nieruchomości, - określenie wartości nieruchomości z uwzględnieniem wartości praw rzeczowych dotyczących nieruchomości (prawo własności i prawo użytkowania wieczystego) oraz wartość ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na nieruchomości, - wyceny szacunkowych wartości rynkowych poszczególnych elementów nieruchomości, gruntu i składnika roślinnego, - zbiorcze zestawienie wyliczonych elementów. B) Operaty należy sporządzić w 2-ch jednobrzmiących egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w odpowiednim formacie powszechnie dostępnym np. Word . C) Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie objętym zamówieniem. D) W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić sporządzenie potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego, w trybie art. 156 ust.4 ustawy o gospodarce nieruchomościami dla każdego operatu szacunkowego. E) W cenie usługi Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić obowiązek uczestnictwa w spotkaniach w terenie z udziałem właścicieli nieruchomości, rozprawach itp. oraz udzielania stosownych wyjaśnień do treści operatu szacunkowego w terminie do 7 dni od przesłania zapytania przez Zamawiającego. F) Wykonawca zapewnia samodzielne osobiste wykonywanie czynności opisu i oceny stanu nieruchomości przez rzeczoznawców majątkowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 70.33.21.00-8, 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 7 000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli wykonawcy - wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, będą polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - przy czym w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązanie powinno określać również formę udziału tego podmiotu w realizacji zamówienia. 2) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1)zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2)zmian danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie, 3)zakres rzeczowy umowy ulegnie zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub innych uzasadnionych okoliczności, 4)zmiany osoby wykonującej przedmiot zamówienia (rzeczoznawca) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub innych uzasadnionych okoliczności, 5)w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę. 6) Zmiany ustawowej procentowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Sienkiewicza 2, Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych pok. 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Sienkiewicza 2, Gliwice, sekretariat. pok. 207.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.