banerek

Uprzejmie informujemy, że poniżej opublikowane treści zachowują aktualność na dzień 31 grudnia 2017 r. i dotyczą poprzednika prawnego Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach. Polecamy Państwa uwadze stronę Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie pod adresem www.wody.gov.pl.

 

Ogłoszenie o naborze

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach
przeprowadza nabór kandydatów/kandydatek na stanowisko:
specjalista ds. gospodarowania mieniem Skarbu Państwa w Wydziale Gospodarowania Mieniem Skarbu Państwa


Data ogłoszenia:   03.08.2018.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice

Miejsce wykonywania pracy: 44-100 Gliwice, ul. Sienkiewicza 2
                                                   
WARUNKI PRACY:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
zadania realizowane w siedzibie Biura oraz w terenie, współpraca z jednostkami zewnętrznymi-  praca pod presją czasu, obsługa  innych urządzeń biurowych, , poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach  inwalidzkich, praca przy komputerze, wyjazdy służbowe,  wysoki poziom odpowiedzialności.

Wymagania niezbędne:
wykształcenie: wyższe z zakresu gospodarki nieruchomościami, prawa, administracji;
doświadczenie zawodowe/staż pracy: min 2 lata doświadczenia zawodowego,
2 letnie udokumentowanie doświadczenie w realizacji zadań z zakresu realizowanego na stanowisku,
znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
znajomość Kodeksu cywilnego,
znajomość ustawy o gospodarce nieruchomości,
znajomość ustawy Prawo Wodne,
znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
znajomość Kodeksu Postępowania cywilnego,
umiejętność czytania map i dokumentacji geodezyjnej,
umiejętność sporządzania pism urzędowych,
umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office,
samodzielność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
aktualizowanie ewidencji gruntów i budynków,
regulowanie stanu prawnego nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań statutowych, w tym zakładanie ksiąg wieczystych
przygotowywanie dokumentacji do regulacji stanu prawnego
wykupu i przejmowanie  nieruchomości do celów realizacji zadań statutowych,
czasowe przekazywanie i przejmowanie nieruchomości niezbędnych do wykonania zadań za odszkodowaniem,
ustalanie stanu prawnego nieruchomości,
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi i urzędami.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
1.    Życiorys/CV
2.    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
3.    Kopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
4.    Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
•    Dokumenty należy złożyć do:    16.08.2018
•    Miejsce składania dokumentów:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach,
     ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice
( I piętro, pokój nr 207 ),


Wymagane dokumenty  należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie na w/w adres urzędu,                           z dopiskiem: ”Zespół ds. pracowniczych” nabór na stanowisko  GL. RUM.1.2018.

Inne informacje:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym wymagane oświadczenie, list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telef. (32) 777- 49- 22, lub (32) 777- 49-21,
- Aplikacje nie odebrane w terminie 30 dni po zakończeniu  rekrutacji podlegają archiwizacji do trzech miesięcy od zakończenia procedury naboru istnieje możliwość odbioru przedmiotowych dokumentów, po upływie tego terminu dokumenty podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Uwaga; do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone  w ogłoszeniu o naborze,