Ogłoszenie o naborze
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach
przeprowadza nabór kandydatów/kandydatek na stanowisko:
specjalista ds. gospodarowania mieniem Skarbu Państwa
w Wydziale Gospodarowania Mieniem Skarbu Państwa
Data ogłoszenia: 03.08.2018.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice
Miejsce wykonywania pracy: 44-100 Gliwice, ul. Sienkiewicza 2
WARUNKI PRACY:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
zadania realizowane w siedzibie Biura oraz w terenie, współpraca z jednostkami zewnętrznymi- praca pod presją czasu, obsługa innych urządzeń biurowych, , poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, praca przy komputerze, wyjazdy służbowe, wysoki poziom odpowiedzialności.
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: wyższe z zakresu gospodarki nieruchomościami, prawa, administracji;
• doświadczenie zawodowe/staż pracy: min 2 lata doświadczenia zawodowego,
• 2 letnie udokumentowanie doświadczenie w realizacji zadań z zakresu realizowanego na stanowisku,
• znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
• znajomość Kodeksu cywilnego,
• znajomość ustawy o gospodarce nieruchomości,
• znajomość ustawy Prawo Wodne,
• znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
• znajomość Kodeksu Postępowania cywilnego,
• umiejętność czytania map i dokumentacji geodezyjnej,
• umiejętność sporządzania pism urzędowych,
• umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office,
• samodzielność.
1) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• aktualizowanie ewidencji gruntów i budynków,
• regulowanie stanu prawnego nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań statutowych, w tym zakładanie ksiąg wieczystych
• przygotowywanie dokumentacji do regulacji stanu prawnego
• wykupu i przejmowanie nieruchomości do celów realizacji zadań statutowych,
• czasowe przekazywanie i przejmowanie nieruchomości niezbędnych do wykonania zadań za odszkodowaniem,
• ustalanie stanu prawnego nieruchomości,
• współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi i urzędami.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
1. Życiorys/CV
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
• Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2018
• Miejsce składania dokumentów:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice ( I piętro, pokój nr 207 ),
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie na w/w adres urzędu, z dopiskiem: ”Zespół ds. pracowniczych” nabór na stanowisko GL. RUM.1.2018.
Inne informacje:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym wymagane oświadczenie, list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telef. (32) 777- 49- 22, lub (32) 777- 49-21,
- Aplikacje nie odebrane w terminie 30 dni po zakończeniu rekrutacji podlegają archiwizacji do trzech miesięcy od zakończenia procedury naboru istnieje możliwość odbioru przedmiotowych dokumentów, po upływie tego terminu dokumenty podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Uwaga; do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone w ogłoszeniu o naborze,