banerek

Uprzejmie informujemy, że poniżej opublikowane treści zachowują aktualność na dzień 31 grudnia 2017 r. i dotyczą poprzednika prawnego Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach. Polecamy Państwa uwadze stronę Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie pod adresem www.wody.gov.pl.

 

Ogłoszenie o naborze

 Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach

przeprowadza nabór kandydatów/kandydatek na stanowisko:

specjalista  w Wydziale Taryf


Data ogłoszenia:   10.08.2018.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice

Miejsce wykonywania pracy: 44-100 Gliwice, ul. Sienkiewicza 2
                                                   

WARUNKI PRACY:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
zadania realizowane w siedzibie Biura oraz w terenie, współpraca z jednostkami zewnętrznymi-  praca pod presją czasu, obsługa  innych urządzeń biurowych, , poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach  inwalidzkich, praca przy komputerze, wyjazdy służbowe,  wysoki poziom odpowiedzialności.


ZAKRES  ZADAŃ:

  1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie opiniowania regulaminów dostarczania wody i odprowadzania ścieków
  2. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zatwierdzania taryf
  3. Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących rozpatrywania odwołań w sprawach związanych z zatwierdzaniem taryf
  4. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach spornych pomiędzy przedsiębiorstwami wodociągowo-kanalizacyjnymi a odbiorcami usług
  5. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z wymierzaniem kar
    w przedmiocie stosowania taryf z naruszeniem przepisów
  6. Prowadzenie analiz porównawczych w zakresie struktur cen i stawek opłat w taryfach dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków
  7. Udzielanie informacji odbiorcom usług m.in. o cenach dostaw wody i odbioru ścieków w zatwierdzonych taryfach
  8. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej wydziału
  9. Udział w przygotowywaniu, w zakresie wydziału materiałów do archiwum zakładowego
  10. Bieżące monitorowanie i kompletowanie wprowadzanych i zmienianych, stosowanych w wydziale, wszelkich przepisów prawnych, w tym przepisów wewnętrznych oraz orzecznictwa sądowo-administracyjnego

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe
  2. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w sektorze wodociągowo-kanalizacyjnym lub w obszarze postępowań administracyjnych
  3. Znajomość przepisów ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawo wodne oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
  4. Umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich stosowanie w praktyce
  5. Umiejętność analitycznego myślenia
  6. Znajomość obsługi pakietu MS Office, komputera i urządzeń biurowych
  7. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja własnej pracy
  8. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  9. Korzystanie z pełni praw publicznych
  10. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

WYMAGANIA DODATKOWE: 

  1. Mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne
  2. Mile widziane doświadczenie w pracy w przedsiębiorstwie wodociągowym
  3. Rzetelność, sumienność, terminowość
  4. Umiejętność pracy pod presją czasu

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
1.    Życiorys/CV
2.    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
3.    Kopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
4.    Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
•    Dokumenty należy złożyć do:    24.08.2018
•    Miejsce składania dokumentów:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach,
     ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice
( I piętro, pokój nr 207 ),


Wymagane dokumenty  należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie na w/w adres urzędu,                           z dopiskiem: ”Zespół ds. pracowniczych” nabór na stanowisko  GL. RET.2.2018.

 

Inne informacje:

- Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym wymagane oświadczenie, list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telef. (32) 777- 49- 22, lub (32) 777- 49-21,

- Aplikacje nie odebrane w terminie 30 dni po zakończeniu  rekrutacji podlegają archiwizacji do trzech miesięcy od zakończenia procedury naboru istnieje możliwość odbioru przedmiotowych dokumentów, po upływie tego terminu dokumenty podlegają komisyjnemu zniszczeniu.

Uwaga; do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone  w ogłoszeniu o naborze,

 

Informacje dotyczące ochrony danych osobowych:

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem:

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, e-mail:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  1. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  2. Odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
  3. Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od zakończenia procedury naboru.
  4. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez PGW WP. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
  5. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Jeśli w przyszłości powołany zostanie inny organ nadzorczy, ten organ będzie właściwy do rozpatrzenia skargi, z tym że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
  6. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w PGW WP.