Drukuj
Kategoria: Praca w RZGW
Odsłony: 1080


Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce. Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.
     Wody Polskie to jednak przede wszystkim 5 500 ludzi, którzy wykonują pracę z pasją. Jesteśmy nowo powołaną organizacją, w której ze względu na wielkość organizacji i różnorodność zadań, każdy może znaleźć swoje miejsce. Wykonujemy wiele ważnych i potrzebnych zadań, m.in. obsługujemy urządzenia przeciwpowodziowe i regulacyjne, planujemy i nadzorujemy strategiczne inwestycje, prowadzimy postępowania dotyczące zgód wodnoprawnych, opracowujemy strategie i plany.
Ciesz się pracą, która ma znaczenie. Dołącz do nas!
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownika Biura Wdrażania Projektu   

Miejsce pracy:  Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie RZGW w Gliwicach Biuro Wdrażania Projektu Racibórz
                            
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. zlecanie i opiniowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadania oraz należytego funkcjonowania BWP w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ogłaszanych w ramach Projektu,
    2. nadzór nad obiegiem dokumentów oraz ich właściwym gromadzeniem i archiwizacją,
    3. opracowywanie projektów przepisów porządkowych, planów rzeczowo-finansowych BWP             i przedkładanie ich do akceptacji przełożonemu,
    4. sporządzanie i zatwierdzanie sprawozdań oraz raportów monitoringu, dotyczących przygotowania i realizacji budowy zbiornika Racibórz Dolny,
    5. nadzór nad przygotowaniem materiałów informacyjnych, analiz i opinii,
    6. współpraca z BKP we Wrocławiu,
    7. zatwierdzanie Harmonogramów Realizacji Projektu, Planów Płatności i Harmonogramów Rzeczowo-Finansowych,
    8. merytoryczny nadzór nad rozliczaniem Inżyniera Kontraktu i PŚP dla Wykonawcy Robót budowy  Zbiornika,
    9. kontrola realizacji infrastruktury i obiektów Nowej Wsi pod kątem zgodności z wymaganiami prawa i racjonalnego wydatkowania środków publicznych oraz ważnych interesów RZGW,
    10.  analiza i zatwierdzanie Przejściowych Świadectw Płatności, Rozliczeń z Wykonawcą,   wniosków o polecenie zamiany,
    11.  udział w pracach komisji przetargowych i zespołach rzeczoznawców,
    12.  niezwłoczne informowanie Dyrektora RZGW o istniejących lub przewidzianych   zagrożeniach mających wpływ na właściwą realizację inwestycji oraz przedkładanie propozycji działań naprawczych,
    13. zapewnienie właściwej komunikacji w ramach realizowanych zadań i kompetencji BWP,
    14. organizowanie narad koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji,
    15. nadzór nad realizacją kontraktów pod kątem zgodności z harmonogramem, dokumentacją projektową oraz uzgodnieniami,
    16. uzgadnianie warunków prowadzenia inwestycji i dysponowania majątkiem inwestora  wykorzystywanym na potrzeby wykonywania robót,
    17.  nadzór nad przygotowaniem  planów i zapotrzebowań nakładów finansowych,
    18. nadzór nad przygotowaniem rozliczeń nakładów poniesionych na realizację inwestycji oraz działania BWP,
    19. prowadzenie korespondencji w zakresie kompetencji BWP i z uwzględnieniem wewnętrznych ustaleń,
    20. nadzór nad kompletowaniem  dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe przygotowanie wymaganych sprawozdań,
    21. przedkładanie Dyrektorowi RZGW i innym jednostkom, informacji, opinii, sprawozdań
i raportów,
    22.  przygotowanie materiałów niezbędnych do załatwiania skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw i bezpośredni udział w ich załatwianiu,
    23.  nadzór nad realizacją PZŚ zbiornika i Nowej Wsi,


Wymagania niezbędne:

    • wykształcenie: wyższe techniczne w zakresie budownictwa hydrotechnicznego lub lądowego,
    • doświadczenie zawodowe: 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania,
    • nadzorowania kontraktów budowlanych lub hydrotechnicznych finansowanych ze środków europejskich (EU) lub Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju i Europejskiego banku Odbudowy I Rozwoju,
    • znajomość prowadzenia kontraktów wg. procedur FIDIC,
    • posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej ,
    • biegła  znajomość obsługi komputera ,
    • dobra znajomość przepisów w zakresie Prawa wodnego, Prawa budowlanego, Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • prawo jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe:

    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,  
    • Dyspozycyjność, operatywność, komunikatywność,
    • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
    • Odporność na stres, asertywność.
    • Umiejętność analitycznego myślenia,
    • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
    • Odpowiedzialność, rzetelność, terminowość,
    • Umiejętność organizacji pracy własnej ,
    • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu.

Oferujemy:
    • zatrudnienie na umowę o pracę na etat,
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.

Wymagane dokumenty:
    • CV i list motywacyjny.



Informacje dotyczące ochrony danych osobowych:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, e-mail:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
4. Odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
5. Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do dnia 31.12.2018r.
6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez PGW WP. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Jeśli w przyszłości powołany zostanie inny organ nadzorczy, ten organ będzie właściwy do rozpatrzenia skargi, z tym że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
8. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w PGW WP.

Jeśli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie i uważasz, że Twoje umiejętności i charakter odpowiadają naszym wymaganiom, prześlij nam dokumenty pocztą lub złóż osobiście  Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej          w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice
( I piętro, pokój nr 209 ), z dopiskiem: „Kierownik – BWP/2018.", zawierające poniższą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na gromadzenie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla potrzeb rekrutacji.”


Z góry dziękujemy za przesłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy,
że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.