banerek

Uprzejmie informujemy, że poniżej opublikowane treści zachowują aktualność na dzień 31 grudnia 2017 r. i dotyczą poprzednika prawnego Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach. Polecamy Państwa uwadze stronę Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie pod adresem www.wody.gov.pl.

 

07/11/2017    S213    - - Roboty budowlane - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta

    I.II.IV.V.VI.

Polska-Gliwice: Roboty budowlane

2017/S 213-441894

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Roboty budowlane
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca


I.1)Nazwa i adresy
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ul. Sienkiewicza 2
Gliwice
44-100
Polska
Tel.: +48 327774926
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 327774999
Kod NUTS: PL22

Adresy internetowe:
Główny adres: www.gliwice.rzgw.gov.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: administracja rządowa niezespolona
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: gospodarka wodna

Sekcja II: Przedmiot


II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
„Uporządkowanie gospodarki wodnej zespołu zbiorników Przeczyce, Kuźnica Warężyńska i Pogoria (...) – etap I – Zbiornik Przeczyce” – działanie III: Udrożnienie odpływu ze zbiornika Przeczyce.
Numer referencyjny: EZ/NZP-370-6/17
II.1.2)Główny kod CPV
45000000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis:
Wykonanie robót obejmujących zadanie pod nazwą "Uporządkowanie gospodarki wodnej zespołu zbiorników Przeczyce, Kuźnica Warężyńska i Pogoria oraz modernizacja obiektów przeciwpowodziowych doliny Przemszy, woj. śląskie – Etap I – Zbiornik Przeczyce" – działanie III: Udrożnienie koryta Przemszy od km 48+100 do 53+420 tj. na odcinku od zb. Kuźnica Warężyńska do zb. Przeczyce oraz kanału ulgi".
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 6 482 574.33 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45100000
45112330
45200000
45244000
45111200
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL22
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Rzeka Przemsza oraz kanał ulgi, miejscowość Przeczyce, Wojkowice Kościelne woj. śląskie.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie robót polegających na poprawie stanu technicznego koryta rzeki Przemszy oraz odbudowie kanału ulgi rzeki Przemszy.
Zamówienie polega na wykonaniu robót udrożniających koryta Przemszy od km 48+100 do 53+420 oraz kanału ulgi rzeki Przemszy.
Udrożnienie koryta Przemszy
1. Wykonanie lokalnych umocnień koryta rzeki Przemszy na łukach wklęsłych, poprzez:

— umocnienie stopy skarpy opaską z faszyny leśnej pomiędzy dwoma rzędami pali (opaska typ I),

— umocnienie stopy skarpy na odcinkach gdzie koryto zostało wyerodowane, opaskę faszynową podpiera się dodatkowo narzutem kamiennym (opaska typ II),

— ubezpieczenie skarp powyżej opasek do wysokości przepływu dopuszczalnego geokratą komórkową „duże komórki” o wysokości 15 cm z wypełnieniem kamieniem o granulacji 10-50 mm.

Na całym odcinku przewiduje się wykonanie 22 odcinków opasek o łącznej długości 2 013 m.

— odcinek rzeki o długości 214 m bezpośrednio poniżej upustu zapory Przeczyce oraz koryto poniżej przelewu powierzchniowego na długości 180 m, zostaną umocnione na całej powierzchni dna i skarp do wysokości przepływu dopuszczalnego tj. Qdop= 25 m³/s, narzutem z kamienia ciężkiego warstwą grubości 50 cm.

Dla realizacji robót konieczne jest wykonanie około 8 670 m2 dróg technologicznych, które to Oferent winien uwzględnić w swojej wycenie robót ubezpieczeniowych.

Udrożnienie koryta kanału ulgi

— przewiduje się odtworzenie i umocnienie koryta kanału geokratą „duże komórki” wysokości 15 cm z wypełnieniem kamieniem o uziarnieniu 10-50 mm. Roboty ziemne w obrębie skarpy obejmują jej wyrównanie poprzez ścięcie nawisów i zasypanie nierówności pod ułożenie geokraty.

Dla realizacji robót konieczne jest wykonanie około 2 060 m² dróg technologicznych, które to Oferent winien uwzględnić w swojej wycenie oraz odbudowę dróg istniejących zniszczonych w trakcie realizacji robót. W celu realizacji zadania niezbędne jest przeprowadzenie wycinki drzew, która powinna być każdorazowo uzgadniania z Inwestorem, przy czym ilość wyciętych drzew powinna być ograniczona do koniecznego minimum. Drewno po wycince staje się własnością Wykonawcy. Wykonawca ujmuje w cenie wycinki drzew koszt pozyskania drewna.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w projekcie budowlanym, przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 60 %

b) Zwiększenie wysokości kary za opóźnienie w wykonaniu całości robót – 20 %
c) Wydłużenie gwarancji – 20 %
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części I ust. 19.1 IDW – www.gliwice.rzgw.gov.pl

Sekcja IV: Procedura


IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 107-214428
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia


Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
30/10/2017
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 7
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 5
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Zakład Usług Hydrotechniczno-Melioracyjnych Wojciech Ferenc
ul. Kolejowa 1-82
Ozimek
46-040
Polska
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kod NUTS: PL52
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 6 482 574.33 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 946 930.54 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające


VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określonew Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
5. Terminy wniesienia odwołania:
a) Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
b) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
c) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 22.5.1. i 22.5.2. IDW wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
d) Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
6. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp.
7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
8. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529) jest równoznaczne z jej wniesieniem.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
03/11/2017