banerek

Gliwice, 08.12.2009r.


EZ/IP/IR-370- 22/ 09/


Wg rozdzielnika



Dotyczy: zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty .

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) zawiadamia, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na:

„Nadzór geotechniczny dla naprawy podłoża pod dnem śluzy Dzierżno na Kanale Gliwickim w miejscowości Pyskowice – Dzierżno w ramach projektu POIiŚ 7.5-1 „Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Gliwice – przystosowanie do III klasy drogi Wodnej”

zostało wybrane:
GEOTEKO Projekty i Konsultacje Geotechniczne
Spółka z o.o.
02-739 Warszawa, ul. Wałbrzyska 3/5

przy oferowanej cenie brutto za cały przedmiot zamówienia – 341 600 zł (brutto).

Uzasadnienie wyboru:
Oferta ta jest jedyną ofertą złożoną do przedmiotowego przetargu, jest więc ofertą najkorzystniejszą.






Rozdzielnik:

1) GEOTEKO
Projekty i Konsultacje Geotechniczne
Spółka z o.o.
02-739 Warszawa,
ul. Wałbrzyska 3 / 5


2) RZGW w Gliwicach – tablica ogłoszeń
3) Strona internetowa
4) IP/IR - w/m
5) EZ - a/a



Nadzór geotechniczny dla naprawy podłoża pod dnem śluzy Dzierżno na Kanale Gliwickim, w miejscowości Pyskowice - Dzierżno.
Numer ogłoszenia: 191289 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 7774926, faks 032 7774999.

* Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzgw.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór geotechniczny dla naprawy podłoża pod dnem śluzy Dzierżno na Kanale Gliwickim, w miejscowości Pyskowice - Dzierżno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór geotechniczny dla naprawy podłoża pod dnem śluzy Dzierżno na Kanale Gliwickim, w miejscowości Pyskowice - Dzierżno. Naprawa podłoża pod śluzą będzie polegała na wykonaniu iniekcji niskociśnieniowej zaczynem cementowym pod następującymi elementami śluzy: 1) Element I: Głowy dolne we wspólnej grodzy - wymiary w osiach ścianek stalowych 17,00 m x 50,00 m; 2) Element II: Komora południowa śluzy (wymiary 12,00 m x 62,50 m) i komora międzyśluzia (wymiary 11,80 m x62,50 m); 3) Element III: Głowy górne śluzy; 4) Element IV: Komora północna (wymiary 12,00 x 62,50 m). Zakres prac nadzoru geotechnicznego: 1. Ocena warunków geologiczno-inżynierskich w podłożu śluzy (na podstawie istniejących dokumentacji i archiwalnych wyników badań) z ewentualnym wskazaniem zakresu badań uzupełniających i wykonaniem takich badań, 2. Ocena i ewentualna weryfikacja projektu wzmocnienia podłoża i konstrukcji śluzy w zakresie: - rodzaju i zakresu przewidywanych prac iniekcyjnych , - kolejność robót, - przewidywanych badań kontrolnych w trakcje iniekcji. 3. Nadzór robót iniekcyjnych w trakcie ich realizacji, a w szczególności: - ocena wyników sondowań w otworach do iniekcji oraz weryfikacja na tej podstawie głębokości iniekcji, - kontrola realizacji badań procesu technologicznego iniekcji cementowej w podłożu śluzy (jakość iniektu, pomiary ilości iniektu i inne), - kontrola realizacji procesu technologicznego iniekcji chemicznej konstrukcji śluzy. 4. Badania kontrolne: - wyznaczenie otworów kontrolnych do oceny skuteczności iniekcji w konstrukcji śluzy, udział przy iniekcji kontrolnej, wnioski i zalecenia dot. ewentualnej iniekcji doszczelniającej; - wyznaczenie otworów kontrolnych do oceny skuteczności iniekcji w podłożu śluzy, wykonanie badań w tych otworach, wnioski i zalecenia dot. ewentualnej iniekcji uzupełniającej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5.000,00 PLN. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) musi wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usługi w zakresie nadzoru geotechnicznego przy robotach związanych z wzmocnieniem lub naprawą podłoża pod obiektami budowlanymi, w tym nadzorowanie co najmniej jednego wzmocnienia lub naprawy podłoża pod budowlą hydrotechniczną; b) musi dysponować sprzętem i urządzeniami, wymienionymi poniżej lub posiadać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - Sonda statyczna (CPT), - Sonda dynamiczna lekka i ciężka; c) musi dysponować kadrę techniczną legitymującą się wymaganym doświadczeniem i kwalifikacjami do pełnienia funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj. minimum 1 osobę posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie pełnienia nadzoru geotechnicznego przy robotach wymagających kwalifikacji geologicznych w kategorii VI, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19.06.2006 r. w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawach stwierdzenia kwalifikacji (Dz. U. nr 124, poz.865). 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W tym celu Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej IDW. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do IDW oraz przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; d) wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje (lub będzie dysponował) Wykonawca wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do ich udostępnienia (jeśli dotyczy); e) wykaz personelu jakim dysponuje (lub będzie dysponował) Wykonawca, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do ich udostępnienia (jeśli dotyczy) oraz dokumenty potwierdzające, że wykazane osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, to zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 1).a) i 1).b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 2.a) i 2b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 3. IDW znajdują odpowiednie zastosowanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: 44-100 Gliwice, ul. Sienkiewicza 2 - pokój 210 - Wydział Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 44-100 Gliwice, ul. Sienkiewicza 2 - pok. 207 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (Fundusz Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, działanie 7.5) oraz Budżetu Państwa..


Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 182791-2009 z dnia 2009-10-20 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gliwice
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Naprawa podłoża pod dnem śluzy Dzierżno na Kanale Gliwickim, w miejscowości Pyskowice - Dzierżno w ramach projektu POIiŚ 7.5-1 (Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW...
Termin składania ofert: 2009-11-12

Numer ogłoszenia: 183973 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 182791 - 2009 data 20.10.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 7774926, fax. 032 7774999.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać:

* Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.2).
* Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania przetargowego. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych..




Gliwice, 30.11.2009r.


EZ/IP/IR-370- 20/09/
Wg rozdzielnika


Dotyczy: zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o wykluczeniu Wykonawcy i odrzuceniu oferty.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008r . Nr 171, poz. 1058 ze zm) zawiadamia, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na wykonawcę zamówienia: Naprawa podłoża pod dnem śluzy Dzierżno na Kanale Gliwickim w miejscowości Pyskowice – Dzierżno – w ramach projektu POIiŚ 7.5.01 „Modernizacja śluz odrzańskich na odc. będącym w zarządzie RZGW Gliwice – przystosowanie do III klasy drogi wodnej ”
- został wybrany:
STABILATOR Spółka z o.o.
81-506 Gdynia, ul. Stryjska 24
Adres na korespondencję:
80-280 Gdańsk, ul. Szymanowskiego 2
przy oferowanej cenie brutto za cały przedmiot zamówienia – 5 947 238,94 zł. (oferta nr 1)

Uzasadnienie wyboru:
Oferta nr 1 jest ofertą najkorzystniejszą, gdyż zawiera najniższą cenę spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i w ocenie końcowej uzyskała najwyższą liczbę – 600 punktów.
Nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty zawarto w druku ZP-12 - Zbiorcze zestawienie ofert, a streszczenie i porównanie złożonych ofert, zawierające punktację przyznaną nie odrzuconym ofertom w kryterium – cena 100%, zawarto w druku ZP-21.
Druki te stanowią załączniki do niniejszego zawiadomienia.





Załącznik:
Druk ZP-12 – Zbiorcze zestawienie ofert
Druk ZP-21 – Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert


Rozdzielnik:
- strona internetowa
- tablica ogłoszeń
- IP/IR
- EZ - a/a

W N I O S E K

o zaakceptowanie umieszczenia na stronie internetowej RZGW Gliwice dokumentu

w ramach przygotowywanego zapytania ofertowego

 na dostawę Internetu Dla BWP Racibórz

Szanowni Państwo,

Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: usługę dostawy Internetu BWP Racibórz

 

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa stałego dostępu do Internetu dla budynku BWP Racibórz, ul. Nieboczowska 11a   47-400 Racibórz

Czas trwania umowy: do 29.02.2020r

 

 

Kryteria, którymi będziemy się kierować przy wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Parametry łącza minimum 30/30 Mbps  (symetryczne), z techniczną możliwością zwiększenia przepustowości.
Technologia podłączenia: tylko światłowód

Stały adres IP.

Końcówka przyłącza złącze RJ-45

Umowa na 12 miesięcy z  1-miesięczym terminem wypowiedzenia , bez kosztów za wypowiedzenie umowy.
Proszę o umieszczenie w ofercie kosztów miesięcznych ,ewentualnych kosztów podłączenia, oraz aktywacji brutto.

Kryteria, którymi będziemy się kierować przy wyborze oferty:
Cena 100%

 

Cena całkowita = koszt instalacji łącza + koszt roczny abonamentu

 

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich oraz obejmować wszelkie obciążenia związane z realizacją umowy w tym podatek VAT.

 

Termin wykonania zamówienia  do 29.02.2020r.

 

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

 

Arkadiusz Dzikowski      tel.327774934, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Paweł Pistelok                  tel:327774942, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Ofertę prosimy przesłać na adres:

 

RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2  44-100 (Sekretariat  pok. 207) lub adres

            mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Termin składania ofert: do dnia 06.03.2019r. do godziny 11:00

 

Miejsce ogłoszenia rozstrzygnięcia na stronie gliwice.rzgw.gov.pl

 

Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.

Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.

Szanowni Państwo,

Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: usługę dostawy Internetu dla Nadzoru Wodnego w Rybniku

 

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa stałego dostępu do Internetu dla budynku nadzoru wodnego w Rybniku, ul. J.F. Białych 5   44-200 Rybnik.

Czas trwania umowy: do 29.02.2020r

 

 

Kryteria, którymi będziemy się kierować przy wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Parametry łącza minimum 10/10 Mbps  (symetryczne), z techniczną możliwością zwiększenia przepustowości.
Technologia podłączenia: tylko światłowód

Stały adres IP.

Końcówka przyłącza złącze RJ-45

Umowa na 12 miesięcy z  1-miesięczym terminem wypowiedzenia , bez kosztów za wypowiedzenie umowy.
Proszę o umieszczenie w ofercie kosztów miesięcznych ,ewentualnych kosztów podłączenia, oraz aktywacji brutto.

Kryteria, którymi będziemy się kierować przy wyborze oferty:
Cena 100%

 

Cena całkowita = koszt instalacji łącza + koszt roczny abonamentu

 

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich oraz obejmować wszelkie obciążenia związane z realizacją umowy w tym podatek VAT.

 

Termin wykonania zamówienia  do 29.02.2020r.

 

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

 

Arkadiusz Dzikowski      tel.327774934, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Paweł Pistelok                  tel:327774942, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Ofertę prosimy przesłać na adres:

 

RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2  44-100 (Sekretariat  pok. 207) lub adres

            mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Termin składania ofert: do dnia 05.03.2019r. do godziny 11:00

 

Miejsce ogłoszenia rozstrzygnięcia na stronie gliwice.rzgw.gov.pl

 

Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.

Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.

 

1.Zamawiający: PGW Wody Polskie w związku z prowadzonym postępowaniem o wartości poniżej 30 000 euro, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pt.:

„12 miesięczna kompleksowa opieka nad systemami automatyzacji zbiorników wodnych oraz serwis automatyzacji na obiektach hydrotechnicznych podlegających pod RZGW Gliwice”

Prowadzący postepowanie : RZGW Gliwice

2. Termin realizacji zamówienia: Od 01.02.2019r. do 31.01.2020r.

3. Osoby wskazane do kontaktu w zakresie merytorycznym oraz formalnym:

Tomasz Klimek tel: 327774943, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Paweł Pistelok tel:327774942, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

4. Kryteria wyboru ofert:

Cena 100 % na którą składa się:

C I koszt roboczo godziny – waga 5%

C II koszt dojazdu wraz z ekspertyzą – waga 5%

C III miesięczny koszt realizacji usługi zgodnie z zakresem przedmiotowo-czasowym waga 90%

Przy obliczaniu liczby punktów w danym kryterium zamawiający zastosuje poniższe wzory:

C I Cena najniższego kosztu roboczo godziny/ cena badanego kosztu roboczo godziny x waga kryterium

C II Cena najniższego kosztu dojazdu/ cena badanego kosztu dojazdu x waga kryterium

C III Cena najniższej sumy miesięcznego kosztu realizacji usługi /suma miesięcznego kosztu ceny badanej x waga kryterium

Wartość punktów danej oferty zamawiający wyznaczy w oparciu o wzór

Liczba punktów w kryterium cena =C I+CII+CIII

1%=1 punkt; maksymalnie Wykonawca może uzyskać 100 pkt.

Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu i otrzyma najwyższą liczbę punktów.

5. Zakres zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia:

a) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa opieka nad systemami automatyzacji zbiorników wodnych Łąka, Kuźnica Warężyńska, Przeczyce, Wisła Czarne, Wilkówka oraz Jaz Koźle obejmująca:

utrzymanie sprawności systemu automatyzacji zbiorników, który obejmuje opiekę i kontrolę sprawności systemu w technicznie niezbędnym zakresie, zgodnie z wykazem załączonym do niniejszego pisma,
- gotowość do usuwania skutków awarii,
- gotowość do realizacji prac modernizacyjnych systemu,
- doradztwo w zakresie zakupów,
- „HOT-LINE” – usługi telefoniczne 24h/dobę, 7 dni w tygodniu do realizacji pomocy w przypadku trudności w wykonaniu prostych prac operatorskich oraz w diagnostyce problemów związanych z działaniem systemu, serwis modemowy tj. zdalny nadzór nad komputerem dyspozytorskim,
- prowadzenie dokumentacji dokonanych zmian,
- naprawa i usuwanie skutków awarii.

b) Na pozostałych obiektach hydrotechnicznych podlegającym RZGW Gliwice (wykaz możliwych obiektów zawiera załącznik nr 1)
- diagnostyka zgłoszonej awarii,
- naprawa i usuwanie skutków awarii.

c) Zamawiający wymaga aby czas reakcji na zgłoszenie naprawy był nie dłuższy niż 12h

6. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia): Oświadczenie w zakresie posiadanego doświadczenie w naprawach systemów automatyzacji obiektów hydrotechnicznych składane na formularzu ofertowym.

7. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia, (jeżeli jest wymagany): nie dotyczy

8. Warunki gwarancji:

Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na naprawiany sprzęt na okres minimum 12 miesięcy

9. Opis sposobu obliczenia ceny

Wykonawca oblicza cenę w oparciu o podany zakres zamówienia w opz. Cena winna uwzględnić wszelkie obciążenia związane z realizacją umowy w tym należny podatek VAT 23%

10. Sposób przygotowania oferty i jej zawartość:

Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej - formularz ofertowy z załącznikami

11. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 28.01.2019r roku, do godziny 11:00,

Ofertę prosimy przesłać na adres:

RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 44-100 (Sekretariat pok. 207) lub adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z tytułem Serwis automatyzacji zbiorników

12. Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty: nie dotyczy

13. Dodatkowe informacje:

Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.

Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

W związku z kończącą się umową na dostawę Internetu dla Budynku Dyrekcji RZGW Gliwice, proszę o ofertę na dostawę Internetu.
Adres :
44-100 Gliwice
ul.Sienkiewicza 2
II Piętro Serwerownia

Parametry łącza minimum 100/100 Mbps wraz z łączem zapasowym z systemem automatycznego przełączania ruchu, z techniczną możliwością zwiększenia przepustowości.
Proszę o ofertę na kilka możliwych prędkości łączy.
technologia podłączenia dowolna światłowód
Preferowane łącze symetryczne światłowodowe, wymagana jest duża niezawodność łącza.
Minimum 1 Stałe IP

Umowa na 12 miesięcy z  1-miesięczym terminem wypowiedzenia , bez kosztów za wypowiedzenie umowy.
Proszę o umieszczenie w ofercie kosztów miesięcznych ,ewentualnych kosztów podłączenia, oraz aktywacji brutto.

Kryteria, którymi będziemy się kierować przy wyborze oferty:
-parametry łączy
- cena
- doświadczenie w świadczeniu usług dostępu do Internetu
- atrakcyjność oferty.

Oferty można przesyłać emailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub na adres Dyrekcji:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ul. Sienkiewicza 2
44-100 Gliwice

termin składania ofert 7 stycznia 2019r.
Wybranie oferty i powiadomienie wybranego dostawcy  8-14 stycznia 2019r.
Uruchomienie usługi 15 01 2019r.
W celu sprawdzenia ewentualnych warunków technicznych proszę o kontakt. Pracujemy 7-15.


1.Zamawiający: PGW Wody Polskie w związku z prowadzonym postępowaniem o wartości poniżej 30 000 euro, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pt.:

„12 miesięczna kompleksowa opieka nad systemami automatyzacji zbiorników wodnych oraz serwis automatyzacji na obiektach hydrotechnicznych podlegających pod RZGW Gliwice”

Prowadzący postepowanie : RZGW Gliwice

2. Termin realizacji zamówienia: Od 16.01.2019r. do 31.12.2019r.

3. Osoby wskazane do kontaktu w zakresie merytorycznym oraz formalnym:

Tomasz Klimek tel: 327774943, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Paweł Pistelok tel:327774942, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

4. Kryteria wyboru ofert:
- okres gwarancji na naprawiany sprzęt
- czas reakcji na zgłoszenie naprawy (czas od momentu zgłoszenia do momentu przedstawienia diagnozy oraz wyceny naprawy zgłaszanego urządzenia)
- czas usunięcia awarii ( czas od momentu przesłania zgody przez Zleceniodawcę na naprawę do momentu przywrócenia urządzeniu sprawności z przed zgłoszenia awarii.)
- koszt dojazdu wraz z ekspertyzą,
- koszt roboczogodziny
-doświadczenie w naprawach systemów automatyzacji obiektów hydrotechnicznych

5. Zakres zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia:

a) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa opieka nad systemami automatyzacji zbiorników wodnych Łąka, Kuźnica Warężyńska, Przeczyce, Wisła Czarne, Wilkówka oraz Jaz Koźle obejmująca:

utrzymanie sprawności systemu automatyzacji zbiorników, który obejmuje opiekę i kontrolę sprawności systemu w technicznie niezbędnym zakresie, zgodnie z wykazem załączonym do niniejszego pisma, gotowość do usuwania skutków awarii, gotowość do realizacji prac modernizacyjnych systemu, doradztwo w zakresie zakupów, „HOT-LINE” – usługi telefoniczne 24h/dobę, 7 dni w tygodniu do realizacji pomocy w przypadku trudności w wykonaniu prostych prac operatorskich oraz w diagnostyce problemów związanych z działaniem systemu, serwis modemowy tj. zdalny nadzór nad komputerem dyspozytorskim, prowadzenie dokumentacji dokonanych zmian, naprawa i usuwanie skutków awarii.

b) Na pozostałych obiektach hydrotechnicznych podlegającym RZGW Gliwice (wykaz możliwych obiektów zawiera załącznik nr 1)
- diagnostyka zgłoszonej awarii,
- naprawa i usuwanie skutków awarii.

6. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia):

- doświadczenie w naprawach systemów automatyzacji obiektów hydrotechnicznych

7. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia, (jeżeli jest wymagany):

Brak

8. Warunki gwarancji:

wg wykazu – plik wzór oferty

9. Opis sposobu obliczenia ceny

wg wykazu – plik wzór oferty

10. Sposób przygotowania oferty i jej zawartość:

Oferty prosimy wysyłać wg wzoru

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich oraz obejmować wszelkie obciążenia związane z realizacją umowy w tym podatek VAT.

11. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 11.01.2019r roku, do godziny 11:00,

Ofertę prosimy przesłać na adres:

RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 44-100 (Sekretariat pok. 207) lub adres

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z tytułem Serwis urządzeń drukujących

12. Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty:

Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.

Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

1.Zamawiający: PGW Wody Polskie w związku z prowadzonym postępowaniem o wartości poniżej 30 000 euro, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pt.:

„12 miesięczny serwis urządzeń drukujących dla wszystkich obiektów podlegających RZGW Gliwice”

Prowadzący postepowanie : RZGW Gliwice

2. Termin realizacji zamówienia: Od 01.12.2018r. do 30.11.2019r.

3. Osoby wskazane do kontaktu w zakresie merytorycznym oraz formalnym:

Paweł Pistelok tel:327774942, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Piotr Kołtowski tel: 327774934, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

4. Kryteria wyboru ofert:
- okres gwarancji na naprawiany sprzęt
- czas reakcji na zgłoszenie naprawy (czas od momentu zgłoszenia do momentu przedstawienia diagnozy oraz wyceny naprawy zgłaszanego urządzenia)
- czas usunięcia awarii ( czas od momentu przesłania zgody przez Zleceniodawcę na naprawę do momentu przywrócenia urządzeniu sprawności z przed zgłoszenia awarii.)
- certyfikaty o zakończeniu szkolenia z naprawy i konserwacji drukarek z firm: TOSHIBA, RICOH, HP, LEXMARK, KYOCERA itp.
-doświadczenie w naprawach ww. sprzętu
- koszt dojazdu wraz z ekspertyzą,
- koszt roboczogodziny
- koszt czyszczenia i konserwacji urządzeń drukujących wg wykazu
- koszt elementów i usług wg wykazu – plik wzór oferty

5. Zakres zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia:

W ramach zapytania ofertowego na serwis urządzeń drukujących, udostępniamy Państwu plik zawierający wykaz drukarek, faksów oraz kserokopiarek eksploatowanych w jednostkach na terenie działania RZGW Gliwice.

Lista urządzeń drukujących może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.

6. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia):

- certyfikaty o zakończeniu szkolenia z naprawy i konserwacji drukarek z firm: TOSHIBA, RICOH, HP, LEXMARK, KYOCERA itp.

7. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia, (jeżeli jest wymagany):

Brak

8. Warunki gwarancji:

wg wykazu – plik wzór oferty

9. Opis sposobu obliczenia ceny

wg wykazu – plik wzór oferty

10. Sposób przygotowania oferty i jej zawartość:

Oferty prosimy wysyłać wg wzoru – plik wzór oferty

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich oraz obejmować wszelkie obciążenia związane z realizacją umowy w tym podatek VAT.

11. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 30.11.2018r roku, do godziny 11:00,

Ofertę prosimy przesłać na adres:

RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 44-100 (Sekretariat pok. 207) lub adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z tytułem Serwis urządzeń drukujących

12. Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty:

Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.

Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.