banerek

 
GL.ZOZ.1.281.4.2018.MJ                                                   Gliwice , dnia 17.09.2018 r.




Zestawienie ofert otwartych w dniu  17.09.2018 r., w ogłoszeniu o zamówieniu w trybie do 30 000 euro, pn.:
„Likwidacja wyrwy na lewym brzegu Kanału Gliwickiego w km 38+000”

Nr oferty Nazwa Wykonawcy Cena ofertowa brutto
1 Zakład Budownictwa Wodnego i Konserwacji „BUDWOD” Spółka Cywilna, Adam Adamiak i Dawid Adamiak, ul. Osiedlowa 13, 47-206 Kędzierzyn-Koźle   49 699,59 zł
2 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Norbert Ruzik, ul. Parkowa 9, Ostrożnica, 47-280 Pawłowiczki   49 999,50 zł

                                         ZAPYTANIE OFERTOWE
                                  Nr sprawy GL.ZOZ.1.281.4.2018.MJ

1. Zamawiający, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Gliwicach
w związku z prowadzonym postępowaniem o wartości poniżej 30 000 euro, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pt.:
„Likwidacja wyrwy na lewym brzegu Kanału Gliwickiego w km 38+000”
2. Termin realizacji zamówienia: data zakończenia 26.10.2018r.
3. Osoby wskazane do kontaktu w zakresie merytorycznym oraz formalnym:
Michał Janocha tel. 32 231 64 31 wew. 33
Jerzy Lawiński tel. 601 980 488
4. Kryteria wyboru ofert: Cena - 100%
5. Zakres zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia: Zabudowa wyrwy brzegowej ziemia 126 m3 wraz z umocnieniem skarpy narzutem kamiennym ciężkim (narzut podwodny oraz nawodny 67,5m3). Szczegółowy zakres robót określa Załącznik Nr 2 – przedmiar robót w układzie kosztorysowym według którego należy przygotować ofertę – kosztorys ofertowy uproszczony.
6. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego -  Załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
7. Warunki gwarancji:  Wykonawca udziela  Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy.
8. Sposób przygotowania oferty i jej zawartość:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy GL.ZOZ.1.281.4.2018.MJ”
Kompletna oferta musi zawierać:
- Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Podpisane oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Kosztorys ofertowy
- Posiadać datę sporządzenia
- Zawierać adres siedziby oferenta, numer telefonu
- Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
9. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 17.09.2018 roku, do godziny 12.00,
w siedzibie Zamawiającego (Sekretariat) tj.  Zarząd Zlewni w Gliwicach, ul. Robotnicza 2, 44-100 Gliwice, osobiście, drogą pocztową lub kurierem. Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.


                                                                                     
Załączniki:
- Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy
- Załącznik Nr 2 – przedmiar robót
- Załącznik Nr 3 – wzór umowy
- Załącznik Nr 4 – oświadczenie Wykonawcy

                                                  ZAPYTANIE OFERTOWE
                                           Nr sprawy GL.ZPT.1.240.3.2018.BRZ
1. Zamawiający, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Gliwicach.
W związku z prowadzonym postępowaniem o wartości poniżej 30 000 euro, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pt.:
„Zakup drabin z koszami ochronnymi do szybów grawitacyjnych i wylotów pomp przepompowni wraz z ich transportem do miejscowości Turze  i Ciechowice”
2. Termin realizacji zamówienia:
Data zakończenia: 28.09.2018 r.
3. Osoby wskazane do kontaktu w zakresie merytorycznym oraz formalnym:
Michał Janocha tel. 32 231 64 31 wew. 33
Bogdan Rzeźnicki tel. 32 415 46  71 wew. 35
4. Kryteria wyboru ofert: Cena 100%
5. Zakres zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup drabin z koszami ochronnymi ze stali ocynkowanej o wysokościach:
- 2 szt. drabin o wysokościach 7,6 m
- 3 szt. drabin o wysokościach 7,0 m
- 3 szt. drabin o wysokościach 7,2 m

Rozstaw obręczy kosza 80cm, średnica kosza 70cm, szczeble antypoślizgowe, szerokość drabiny 50cm.

Parametry jakie muszą spełniać drabiny określa Załącznik Nr 4

Wraz z ich transportem do miejscowości Turze i Ciechowice województwie śląskim. Drabiny będą montowane w szybach przepompowni wałowych, siłami własnymi.
6. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego -  Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
7. Warunki gwarancji:
Wykonawca udziela  Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy.
8. Sposób przygotowania oferty i jej zawartość:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy GL.ZPT.1.240.3.2018.BRZ”
Kompletna oferta musi zawierać:
Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
9. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 04.09.2018 roku, do godziny 12.00,
w siedzibie Zamawiającego (Sekretariat) tj.  Zarząd Zlewni w Gliwicach, ul. Robotnicza 2, 44-100 Gliwice, osobiście, drogą pocztową lub kurierem. Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Załączniki:
- Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy
- Załącznik Nr 2 – wzór umowy
- Załącznik Nr 3 – zdjęcia dotychczasowych drabin
- Załącznik Nr 4 – parametry drabin

 

GL.ROZ.281.3.1.2018.KD

Zestawienie ofert otwartych w dniu  16.08.2018 r.

w ogłoszeniu o zamówieniu w trybie do 30 000 euro, pn.:

„Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy artykułów biurowych i drobnego sprzętu według odrębnych zamówień składanych na podstawie zgłaszanych bieżących potrzeb: artykuły papiernicze, artykuły piśmienne i różne materiały biurowe”

 

CZĘŚĆ I: PGW WP RZGW Dyrekcja w Gliwicach

Nr oferty

    Nazwa i adres Wykonawcy:

Cena ofertowa

brutto

  1.  

GRUPA BIUROLAND

ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno

44 418,62

  1.  

Unibit Sp. z o.o.

 ul. Porcelanowa 51, 40-246 Katowice

43 490,55

  1.  

PHU POLMEX

ul. Bat. Kosynierów 49, 44-100 Gliwice

39 497,74

 

CZĘŚĆ II:  PGW WP Zarząd Zlewni Gliwice

Nr oferty

    Nazwa i adres Wykonawcy:

Cena ofertowa

Brutto

1.

GRUPA BIUROLAND

ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno

41 658,99

2.

PHU POLMEX

ul. Bat. Kosynierów 49, 44-100 Gliwice

39 495,23

 

CZĘŚĆ III: PGW WP Zarząd Zlewni Katowice

Nr oferty

    Nazwa i adres Wykonawcy:

Cena ofertowa

Brutto

1.

GRUPA BIUROLAND

ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno

41 658,99

2.

PHU POLMEX

ul. Bat. Kosynierów 49, 44-100 Gliwice

39 499,19

 

CZĘŚĆ IV: PGW WP Zarząd Zlewni Opole

Nr oferty

    Nazwa i adres Wykonawcy:

Cena ofertowa

Brutto

1.

POLPRIMES Sp. z o. o.

ul. Światowida 5, 45-325 Opole

39 926,91

2.

PHU POLMEX

ul. Bat. Kosynierów 49, 44-100 Gliwice

42 260,71

ZAPYTANIE OFERTOWE
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania:
„Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy artykułów biurowych i drobnego sprzętu według odrębnych zamówień składanych na podstawie zgłaszanych bieżących potrzeb: artykuły papiernicze, artykuły piśmienne i różne materiały biurowe – Zarząd Zlewni w Opolu”

I.    Opis przedmiotu zamówienia
1.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Zarządu Zlewni w Opolu określonych szczegółowo w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego.
2.    Ilości wykazane w załączniku Nr 2 do zapytania ofertowego mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. W przypadku konieczności zwiększenia dostaw planowanych materiałów biurowych Wykonawca zobowiązuje się do ich dostawy w cenach określonych w złożonej ofercie.
3.    Oferowane materiały muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 2 do zapytania ofertowego.
4.    Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość, przesłanego Wykonawcy pocztą, faxem, lub drogą elektroniczną.
5.    Wykonawca zobowiązuje się zrealizować poszczególne części zamówienia w terminie do 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
6.    Oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.
7.    Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego: Zarządu Zlewni w Opolu, ul. Odrowążów 2, 45-089 Opole (wraz
z wniesieniem).

II.    Termin realizacji umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

III.    Kryterium wyboru oferty: cena – 100% (najniższa cena)

IV.    Forma złożenia oferty:
Ofertę – wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 2 należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. 44-100 Gliwice ul. Sienkiewicza 2 w terminie do dnia 14 sierpnia 2018 r. do godz. 1200 w formie pisemnej (osobiście, listownie) z dopiskiem na kopercie:
Oferta na realizację zadania pn. „Sukcesywna dostawa materiałów biurowych - Zarząd Zlewni w Opolu  GL.ROO.281.3.4.2018.KD”
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

ZAPYTANIE OFERTOWE
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania:
„Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy artykułów biurowych i drobnego sprzętu według odrębnych zamówień składanych na podstawie zgłaszanych bieżących potrzeb: artykuły papiernicze, artykuły piśmienne i różne materiały biurowe – Zarząd Zlewni w Katowicach”

I.    Opis przedmiotu zamówienia
1.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Zarządu Zlewni w Katowicach określonych szczegółowo w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego.
2.    Ilości wykazane w załączniku Nr 2 do zapytania ofertowego mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. W przypadku konieczności zwiększenia dostaw planowanych materiałów biurowych Wykonawca zobowiązuje się do ich dostawy w cenach określonych w złożonej ofercie.
3.    Oferowane materiały muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 2 do zapytania ofertowego.
4.    Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość, przesłanego Wykonawcy pocztą, faxem, lub drogą elektroniczną.
5.    Wykonawca zobowiązuje się zrealizować poszczególne części zamówienia w terminie do 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
6.    Oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.
7.    Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego: Zarządu Zlewni w Katowicach, ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice –
I piętro (wraz z wniesieniem).

II.    Termin realizacji umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

III.    Kryterium wyboru oferty: cena – 100% (najniższa cena)

IV.    Forma złożenia oferty:
Ofertę – wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 2 należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. 44-100 Gliwice ul. Sienkiewicza 2 w terminie do dnia 14 sierpnia 2018 r. do godz. 1200 w formie pisemnej (osobiście, listownie) z dopiskiem na kopercie:
Oferta na realizację zadania pn. „Sukcesywna dostawa materiałów biurowych - Zarząd Zlewni w Katowicach  GL.ROO.281.3.3.2018.KD”
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

ZAPYTANIE OFERTOWE
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania:
„Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy artykułów biurowych i drobnego sprzętu według odrębnych zamówień składanych na podstawie zgłaszanych bieżących potrzeb: artykuły papiernicze, artykuły piśmienne i różne materiały biurowe – Zarząd Zlewni w Gliwicach”

I.    Opis przedmiotu zamówienia
1.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Zarządu Zlewni
w Gliwicach określonych szczegółowo w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego.
2.    Ilości wykazane w załączniku Nr 2 do zapytania ofertowego mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. W przypadku konieczności zwiększenia dostaw planowanych materiałów biurowych Wykonawca zobowiązuje się do ich dostawy w cenach określonych w złożonej ofercie.
3.    Oferowane materiały muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 2 do zapytania ofertowego.
4.    Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość, przesłanego Wykonawcy pocztą, faxem, lub drogą elektroniczną.
5.    Wykonawca zobowiązuje się zrealizować poszczególne części zamówienia w terminie do 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
6.    Oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.
7.    Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego: Zarządu Zlewni w Gliwicach, ul. Robotnicza 2, 44-100 Gliwice – (wraz z wniesieniem).

II.    Termin realizacji umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

III.    Kryterium wyboru oferty: cena – 100% (najniższa cena)

IV.    Forma złożenia oferty:
Ofertę – wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 2 należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. 44-100 Gliwice ul. Sienkiewicza 2 w terminie do dnia 14 sierpnia 2018 r. do godz. 1200 w formie pisemnej (osobiście, listownie) z dopiskiem na kopercie:
Oferta na realizację zadania pn. „Sukcesywna dostawa materiałów biurowych - Zarząd Zlewni w Gliwicach  GL.ROO.281.3.2.2018.KD”
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

ZAPYTANIE OFERTOWE
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania:
„Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy artykułów biurowych i drobnego sprzętu według odrębnych zamówień składanych na podstawie zgłaszanych bieżących potrzeb: artykuły papiernicze, artykuły piśmienne i różne materiały biurowe”

I.    Opis przedmiotu zamówienia
1.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby RZGW w Gliwicach określonych szczegółowo w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego.
2.    Ilości wykazane w załączniku Nr 2 do zapytania ofertowego mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. W przypadku konieczności zwiększenia dostaw planowanych materiałów biurowych Wykonawca zobowiązuje się do ich dostawy w cenach określonych w złożonej ofercie.
3.    Oferowane materiały muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 2 do zapytania ofertowego.
4.    Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość, przesłanego Wykonawcy pocztą, faxem, lub drogą elektroniczną.
5.    Wykonawca zobowiązuje się zrealizować poszczególne części zamówienia w terminie do 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
6.    Oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.
7.    Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego: RZGW w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice – Magazyn III piętro (wraz z wniesieniem).

II.    Termin realizacji umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

III.    Kryterium wyboru oferty: cena – 100% (najniższa cena)

IV.    Forma złożenia oferty:
Ofertę – wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 2 należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. 44-100 Gliwice ul. Sienkiewicza 2 pok. 207 w terminie do dnia 14 sierpnia 2018 r. do godz. 1200 w formie pisemnej (osobiście, listownie) z dopiskiem na kopercie:
Oferta na realizację zadania pn. „Sukcesywna dostawa materiałów biurowych – RZGW w Gliwicach GL.ROO.281.3.1.2018.KD”
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Zamawiający: PGW Wody Polskie w związku z prowadzonym postępowaniem o wartości poniżej 30 000 euro, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pt.:

„Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich obiektów podlegających RZGW Gliwice”

Prowadzący postępowanie : RZGW Gliwice

Termin realizacji zamówienia: Od 01.08.2018r. do 31.07.2019r.

Osoby wskazane do kontaktu w zakresie merytorycznym oraz formalnym:

Paweł Pistelok tel:327774942, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Piotr Kołtowski tel: 327774934, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kryteria wyboru ofert:
- koszt dostawy tuszy/tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych,
- koszt odbioru zużytych tuszy/tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych,
- czas dostawy,
- cena brutto

Zakres zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia:

W ramach zapytania ofertowego na dostawę tuszy i tonerów, udostępniamy Państwu plik zawierający przykładowe tusze i tonery, które były zamawiane w br. prosimy wpisać do tabeli proponowane ceny. Lista urządzeń drukujących oraz wymaganych do nich materiałów eksploatacyjnych może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.

Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego.

Warunki gwarancji:

gwarancja musi zapewniać niezawodność tuszy/tonerów oraz bezpłatną naprawę/serwis urządzenia w przypadku uszkodzenia spowodowanego wadliwym tonerem/tuszem lub wymianę urządzenia na nowe jeżeli naprawa będzie niemożliwa,

Opis sposobu obliczenia ceny

Na cenę będą składały się:

- koszt dostawy tuszy/tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych,
- koszt odbioru zużytych tuszy/tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych,
- koszt prognozowanego zakupu tuszy/tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych (wyliczony będzie na podstawie cen jednostkowych poszczególnych tuszy/tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych)

Sposób przygotowania oferty i jej zawartość:

Oferty prosimy wysyłać wg wzoru Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich oraz obejmować wszelkie obciążenia związane z realizacją umowy w tym podatek VAT.

Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 30.07.2018r roku, do godziny 11:00,

Ofertę prosimy przesłać na adres:

RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 44-100 (Sekretariat pok. 207) lub adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty:

Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.

Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.

Załączniki (opis przedmiotu zamówienia) mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Szanowni Państwo, Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

serwis i konserwację urządzeń gaśniczych TA-200.

 

Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu i konserwacji Stałego Urządzenia Gaśniczego TA-200 zlokalizowanego w serwerowni RZGW Gliwice.

 

Czas trwania umowy: do 31.07.2019r

 

Częstotliwość przeglądów: 1 przegląd na kwartał. Łącznie 4 przeglądy w czasie trwania umowy.

 

Zakres przeglądów konserwacyjnych SUG został przedstawiony w załączniku nr1 do zapytania ofertowego.

 

Kryteria, którymi będziemy się kierować przy wyborze najkorzystniejszej oferty:
- Posiadanie przez zleceniobiorcę odpowiednich certyfikatów i uprawnień
- certyfikaty i uprawnienia do wykonywania prac specjalistycznych na urządzeniach gaśniczych zawierających gazy cieplarniane
- Gotowość do rozpoczęcia prac serwisowych od chwili przyjęcia zgłoszenia 48 godzin.
- Usunięcie usterki w przeciągu 48 godzin od chwili przybycia ekipy serwisowej. ( W przypadku, gdy dojdzie do poważnego uszkodzenia systemu, termin, o którym mowa powyżej może zostać wydłużony o czas niezbędny na dostawę wymienianych elementów).
- Napełnienie zbiorników środkiem gaśniczym oraz ich wymiana do 5 dni.
- Dostęp do telefonu alarmowego czynnego 24 h / dobę.
-doświadczenie w naprawach ww. sprzętu
- cena przeglądu kwartalnego

 

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich oraz obejmować wszelkie obciążenia związane z realizacją umowy w tym podatek VAT.

 

Termin wykonania zamówienia 01.08.2018r – 31.07.2019r.

 

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

 

Paweł Pistelok tel:327774942, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Ofertę prosimy przesłać na adres:

 

RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 44-100 (Sekretariat pok. 207) lub adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Termin składania ofert: do dnia 30.07.2018r. do godziny 11:00

 

Miejsce ogłoszenia rozstrzygnięcia na stronie gliwice.rzgw.gov.pl

 

Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.

 

Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

 

W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.

Załączniki (opis przedmiotu zamówienia) mogą Państwo pobrać z serwera FTP.