banerek

Szanowni Państwo,

 

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach informuje, że w przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na „organizację rejsów statkiem pasażerskim w ramach zadania, stanowiącego element programu wydarzeń „Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2017r.”, na potrzeby Jednostki Realizującej Projekt Modernizacji Śluz Kanału Gliwickiego w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Gliwicach w celu promocji projektu pn. „Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Gliwice – przystosowanie do III klasy drogi wodnej” Faza II, żeglugi śródlądowej oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”, zakończonym w dniu 20 kwietnia najkorzystniejszą ofertę złożył:

Excellent
Agencja
Promocyjno-Usługowa
Ewa Sternal
ul. Biegusa 29A
44-414 Gliwice

Wszystkim podmiotom, które odpowiedziały na nasze zaproszenie dziękujemy za złożone oferty.

Szanowni Państwo,

 

Dziękujemy za udział w postępowaniu, które zostało przeprowadzone w trybie zapytania ofertowego na „Dostawę wyposażenia i materiałów promocyjnych na potrzeby „Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2017r.” i realizacji innych, przyszłych działań promocyjnych, przez Jednostkę Realizującą Projekt Modernizacji Śluz Kanału Gliwickiego w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Gliwicach, w celu promocji projektu pn. „Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Gliwice – przystosowanie do III klasy drogi wodnej” Faza II, żeglugi śródlądowej oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.”

 

Informujemy, iż z uwagi na najniższą cenę i spełnienie wymagań przedstawionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia dokonano wyboru Wykonawcy następującego wyposażenia:

 

Lp.Nazwa cena jednostkowa
netto:
cena łączna
netto:
sztukcena łączna
brutto:
Nazwa wybranego oferenta /uwagi:
1 Balony reklamowe 0,64 1.280,00 2000 1.574.40 Agencja Reklamowo-Wydawnicza
Studio B&W Wojciech Janecki
2 Flaga batfun 400,00 2.400,00 6 2.952,00 Agencja Reklamowo-Wydawnicza
Studio B&W Wojciech Janecki
3 Kartka pocztowa 0,14 280,00 2000 344,40 Tri-pion Krzysztof Kupka
4 Banery reklamowe 90,00 180,00 2 221,40 Tri-pion Krzysztof Kupka
5 Wiatraczki reklamowe 1,65 1.650,00 1000 2.029,50 Tri-pion Krzysztof Kupka
6 Plakat promocyjny -------- -------- 50 -------- nie wybrano
- nie złożono dwóch ważnych ofert

 

 

Wszystkim podmiotom, które odpowiedziały na nasze zaproszenie dziękujemy za złożone oferty.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, przesyła treść pytań wraz z wyjaśnieniami do treści Załącznika Nr 1 do Zapytania ofertowego Nr NA-016.7.38.2017:

 

Pytanie 1. Zamawiający w Formularzu ofertowym- Załącznik nr 1 poz. 22 i 23 do Zapytania Ofertowego wpisał pozycję „zwrot do adresata", ale nie określił masy i gabarytu przesyłek listowych. Czy Zamawiający dopuszcza rozszerzenie formularza cenowego o masę i gabaryt zwracanych przesyłek listowych rejestrowanych?


Odpowiedź:

 

Tak, Zamawiający dopuszcza rozszerzenie formularza cenowego o masę i gabaryt zwracanych przesyłek.

 

Pytanie 2. Zamawiający w Załączniku nr 1 Formularz ofertowy przewiduje nadanie paczek pocztowych krajowych. Czy w związku z możliwością odmowy przyjęcia przez adresata paczki pocztowej krajowej i konieczności jej zwrotu do nadawcy Zamawiający dopuszcza rozszerzenie formularza ofertowego o pozycje dotyczące kosztu zwrotów konkretnych paczek pocztowych krajowych ?


Odpowiedź:

 

Tak, Zamawiający dopuszcza rozszerzenie formularza cenowego o pozycje dotyczące kosztów zwrotu konkretnych paczek krajowych.

 

Pytanie 3. Zamawiający w Załączniku nr 1 Formularz ofertowy przewiduje nadanie paczek pocztowych zagranicznych. Opłaty za zwroty paczek zagranicznych wyliczane są na podstawie indywidualnej wyceny dokonanej przez organy celne państw adresatów, wobec czego niemożliwe jest określenie na etapie składania ofert, cen dotyczących zwrotów paczek zagranicznych. Czy w związku z możliwością odmowy przyjęcia przez adresata paczki pocztowej zagranicznej i konieczności jej zwrotu do nadawcy oraz zgodnie z regulacjami wewnętrznymi Państw, z których przesyłka jest zwracana Zamawiający dopuszcza wycenę usługi zwrotu paczki zagranicznej na etapie realizacji usługi zgodnie z Art. 32 Ustawy Prawo Pocztowe?


Odpowiedź:

 

Tak, Zamawiający dopuszcza wycenę usługi zwrotu paczki zagranicznej na etapie realizacji usługi zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Pocztowe.

 

Pytanie 4. Zamawiający w Załączniku nr 1 Formularz ofertowy przewiduje nadanie przesyłek kurierskich. Czy w związku z możliwością odmowy przyjęcia przez adresata przesyłki kurierskiej krajowej i konieczności jej zwrotu do nadawcy, Zamawiający dopuszcza rozszerzenie formularza ofertowego o pozycje dotyczące kosztu zwrotów konkretnych przesyłek kurierskich krajowych ?


Odpowiedź:

 

Tak, Zamawiający dopuszcza rozszerzenie formularza ofertowego o pozycje dotyczące kosztu zwrotów konkretnych przesyłek kurierskich krajowych.

 

Pytanie 5. Zamawiający w Formularzu oferty- Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego w pozycjach 13 i 15 wpisał przesyłki: ..ponadgabarytowe" i „gabarytowe". Czy Zamawiający zgadza się na wykreślenie oznaczeń „gabarytowa" i „ponadgabarytowa" a w zamian tego określenie przesyłek w gabarycie A i B zgodnie z Ustawą Prawo Pocztowe?


Odpowiedź:

 

Tak, Zamawiający zgadza się na wprowadzenie powyższej zmiany.

 

Pytanie 6. Zamawiający w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego wpisał pozycję: „paczka ekspresowa z doręczeniem tego samego dnia". Czy Zamawiający dopuszcza wykreślenie tej pozycji gdyż zgodnie z regulaminami Wykonawcy taka usługa jest dostępna tylko w wybranych relacjach i jest wyceniana każdorazowo ze względu na wagę i odległość?


Odpowiedź:

 

Tak, Zamawiający zgadza się na wykreślenie tej pozycji z Formularza ofertowego.

 

Pytanie 7. Zamawiający w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 poz. 11 przewiduje nadanie przesyłek z zadeklarowana wartością. Czy Zamawiający dopuszcza określenie gabarytu i strumienia wskazanych przesyłek? Pozwoli to na dokładne określenie kosztu przesyłki i dopasowanie oferty do potrzeb Klienta.


Odpowiedź:

 

Zamawiający przewiduje nadanie przesyłek krajowych o poniższych gabarytach.
Przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii z zadeklarowaną wartością (do 50 zł)
do 350 g. gabaryt A
do 1000 g. gabaryt A
do 1000 g. gabaryt B

1.    Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.- poprawiony

Sprostowanie do Zaproszenia do składania ofert na "Kompleksowe utrzymanie czystości
w budynkach administracyjnych oraz socjalnych Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach"

W zapytaniu ofertowym Nr NA-171.8.39.2017 z dnia 21 kwietnia 2017 r. dokonano sprostowania omyłki pisarskiej w treści pkt. 82 zapytania ofertowego w kryterium 3) Ulga na PFRON.

Zamiast:

Zakładowi Pracy Chronionej zostanie przydzielone 20 punktów.

Firma nie posiadająca statusu Zakładu pracy Chronionej otrzyma w tym kryterium 0 punktów.

Powinno być:

Wykonawcy, który udzieli Zamawiającemu ulgi na PFRON zostanie przydzielone 20 punktów, Wykonawca nie udzielający ulgi na PFRON otrzyma w tym kryterium 0 punktów.

Skorygowano również treść Załącznika Nr 8 w zakresie nazwy zadania.


Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

 

"Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach administracyjnych oraz socjalnych Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach"


Szczegółowo opisanego w dokumentach przetargowych (załącznikach)

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia
    Zgodnie z opisem zamówienia zawartym w załączniku do zaproszenia do składania ofert.
  2. Przygotowanie oferty
    Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie RZGW Gliwice, adres:
    ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, pokój nr 207 (osobiście, lub przesłać listem, kurierem)
    na Formularzu Oferty do dnia 28.04.2017 r. do godz.1200,
  3. Kontakt z Wykonawcą
    Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
    Maria Klamut – tel. 32/777-49-14

Termin ogłoszenia rozstrzygnięcia do dnia 08.05.2017 r. na stronie gliwice.rzgw.gov.pl

 

Zastrzeżenia:
Po zebraniu i analizie ofert, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza negocjacje oferty w celu doprecyzowania jej szczegółów, warunków realizacji, w tym ustalenia ostatecznej ceny usługi, w szczególności gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. O terminie i miejscu przeprowadzenia negocjacji wybrany oferent zostanie powiadomiony telefonicznie.

 

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania:
„Usługi pocztowe na rzecz RZGW w Gliwicach”

I . Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:
Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, zwrotu przesyłek niedoręczonych oraz świadczenie usług kurierskich na rzecz Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach.
Przedmiot zamówienia określony według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) kodami:
64110000 - 0 Usługi pocztowe
64120000 - 3 Usługi kurierskie
Zamawiający w ramach zamówienia będzie nadawał przesyłki wymagające zastosowania przepisów
art. 57 § 5 pkt 2 kpa oraz art. 12 § 6 pkt 2 op. w brzmieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
II. Termin realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w terminie: 12 miesięcy od dnia 1 czerwca 2017 roku.
III. Określenie trybu zamówienia i podstawy prawnej jego zastosowania
Niniejsze postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest z przepisami art. 4 pkt 8
Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.z 2015 r., poz. 2164 j.t.
z późn. zm.). Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza wyrażonej  w złotych kwoty 30.000 euro.
IV. Ogólne warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane dokumenty.
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na świadczeniu usług pocztowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć aktualny dokument potwierdzający dokonanie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art.6 ust.1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.) Brak spełnienia ww. warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
V. Opis sposobu przygotowania oferty.

1.    Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Jeśli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę, wszystkie złożone przez niego oferty zostaną odrzucone.
2.    Oferta powinna spełniać warunki określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym.
3.    Ofertę należy przygotować naFormularzu oferty” stanowiącym załącznik nr 1 do  Zapytania Ofertowego.
4.    Wraz z wypełnionym i podpisanym Formularzem ofertowym, w tym samym opakowaniu należy złożyć:
- pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy),
- dokumenty wymienione w rozdziale IV Zapytania Ofertowego.
5.  Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie.
Prosimy o odpowiedź do dnia 26.04.2017 r. do godziny 12.00
Adres do doręczenia oferty:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice

Koperta powinna być opatrzona nazwą i adresem wykonawcy oraz napisem:
„Usługi pocztowe na rzecz RZGW w Gliwicach – nr postępowania NA-016/7/38/2017”
Nie otwierać przed 26.04.2017 r. godz. 12.00


Do oferty Oferent załącza wzór umowy na świadczenie usług pocztowych.
VI. Związanie ofertą
Oferent będzie związany ofertą 30 dni po upływie terminu składania ofert.
VII. Opis kryteriów i sposobu dokonania ich oceny
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
Kryterium – cena – 100%
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Kryterium cena = cena najtańszej oferty/cena badanej oferty x 100
Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia:
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
- jest zgodna z treścią Zapytania Ofertowego,
- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.
VIII. Informacje o sposobie porozumienia się Zamawiającego z Wykonawcą.
1. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami oprócz formy pisemnej również formę elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień dotyczących Postępowania jest Katarzyna Długajczyk fax: (32) 777-49-11, e-mail – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Załączniki do Zapytania Ofertowego:
1.    Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

  1. Przedmiot zamówienia:

    „ Remont warsztatu pływającego „KRAB” i dźwigu „Lech” dla odnowienia klasy.”

    Przedmiotem zamówienia jest remont warsztatu pływającego „KRAB” oraz zamontowanego na jego pokładzie dźwigu „Lech” dla odnowienia klasy jednostki.

  2. Zakres robót określa Przedmiar robót dla zamówienia: „ Remont warsztatu pływającego „KRAB” i dźwigu „Lech” dla odnowienia klasy.”, stanowiący załącznik nr.1 do niniejszego zapytania – wg. którego należy przygotować ofertę – kosztorys ofertowy uproszczony.
  3. Opis sposobu przygotowania oferty:
    Oferta powinna zawierać:
    - kosztorys ofertowy
    - pieczątkę firmową Oferenta
    - czytelny podpis Oferenta
    - datę sporządzenia
    - adres siedziby Oferenta, nr. telefonu
    - uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
    (również koszty transportu jednostki na miejsce remontu)
    - cenę zawierającą kwotę netto + 23% VAT = kwota brutto.

  4. Prowadzący postępowanie: Krzysztof Kubowicz tel. (77)4820405; 691258774

  5. Termin realizacji Przedmiotu zamówienia:
    od 04.05.2017 r do 30.06.2017 r.

  6. Sposób i termin złożenia oferty:
    Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.04.2017 r. do godz. 14:00 w siedzibie Zarządu Zlewni Kłodnicy i Kanału Gliwickiego w Kędzierzynie-Koźlu 47-205 Kędzierzyn-Koźle; ul. Chełmońskiego 1 lub przesłać fax-em – nr. fax-u: (77)4829753

    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta musi być zgodna z kosztorysem i spełniać wszystkie wymagane kryteria.

Załącznik nr.1 do pobrania

Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

„Dostawę wyposażenia i materiałów promocyjnych na potrzeby „Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2017r.” i realizacji innych, przyszłych działań promocyjnych, przez Jednostkę Realizującą Projekt Modernizacji Śluz Kanału Gliwickiego w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Gliwicach, w celu promocji projektu pn. „Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Gliwice – przystosowanie do III klasy drogi wodnej” Faza II, żeglugi śródlądowej oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
szczegółowo opisanego w dokumentach przetargowych (załącznikach)

I.    Opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z opisem zamówienia zawartym w załączniku do zaproszenia do składania ofert.

II.    Przygotowanie oferty

Ofertę należy:
a)    złożyć w formie pisemnej w siedzibie RZGW Gliwice, adres: ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, pokój nr 207 (osobiście, lub przesłać listem, faxem), lub przesłać pocztą na powyższy adres, na Formularzu Oferty do dnia 14 kwietnia 2017 r.,

b)    możliwe jest również złożenie oferty w formie elektronicznej, wysyłając na adres
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., zeskanowany druk uprzednio wypełnionego i podpisanego formularza oferty. Załącznik w tej postaci należy zatytułować: „Oferta na organizację rejsów statkiem pasażerskim”.

III.  Kontakt z Wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Linda Hofman – tel. 32/777-49-56
Jarosław Smyłła – tel. 32/777-49-58

Wyjaśnienie

Logo

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

„Organizację rejsów statkiem pasażerskim w ramach zadania, stanowiącego element programu wydarzeń „Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2017r.”, na potrzeby Jednostki Realizującej Projekt Modernizacji Śluz Kanału Gliwickiego
w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Gliwicach w celu promocji projektu pn. „Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Gliwice – przystosowanie do III klasy drogi wodnej” Faza II,
żeglugi śródlądowej oraz
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

szczegółowo opisanego w dokumentach przetargowych (załącznikach)

I.    Opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z opisem zamówienia zawartym w załączniku do zaproszenia do składania ofert.

II.    Przygotowanie oferty
Ofertę należy:


a)    złożyć w formie pisemnej w siedzibie RZGW Gliwice, adres: ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, pokój nr 207 (osobiście, lub przesłać listem, faxem), lub przesłać pocztą na powyższy adres, na Formularzu Oferty do dnia 14 kwietnia 2017 r.,

b)    możliwe jest również złożenie oferty w formie elektronicznej, wysyłając na adres
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., zeskanowany druk uprzednio wypełnionego i podpisanego formularza oferty. Załącznik w tej postaci należy zatytułować: „Oferta na organizację rejsów statkiem pasażerskim”.

III.  Kontakt z Wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Linda Hofman – tel. 32/777-49-56
Jarosław Smyłła – tel. 32/777-49-58

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

"Likwidacja odsypiska w km 12+020 do 12+080 i 19+900 do 20+030 Kanału Gliwickiego."


Przedmiotem zamówienia jest - likwidacja odsypiska w w/w miejscach Kanału Gliwickiego transport osadu zestawem pływającym w miejsce wskazane przez Zamawiającego [ rejon Zb. Wodnego Dzierzno Duże] wyładunek i transport do 1 km .

 

Pismo z zaproszeniem do złożenia oferty cenowej wraz z zakresem robót

 

Prowadzący postępowanie: Jerzy Lawiński tel. 077/4820405


Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 10 maj 2017r.


Ofertę należy złożyć w terminie:

 

do dnia 10.04.2017 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zarządu Zlewni Kłodnicy i Kanału Gliwickiego w Kędzierzynie Koźlu ul. Chełmońskiego 1 lub ,

fax-em -77/ 4829753