banerek

 

  1. Przedmiot zamówienia:
    „ Zabytkowa śluza Koźle na rzece Odrze w m. Kędzierzyn-Koźle – udrożnienie kanałów odpływowego i dopływowego do zabytkowej śluzy.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest –udrożnienie kanałów dopływowego i odpływowego śluzy Koźle do żądanej głębokości 2 m oraz utylizację urobku.

  2. Sprzęt pływający wykorzystywany do prowadzenia robót winien posiadać aktualne świadectwa zdolności żeglugowej.

  3. Zakres robót określa niżej podany - przedmiar robót w układzie kosztorysowym według którego należy przygotować ofertę – kosztorys ofertowy uproszczony . Zainteresowanych Wykonawców zapraszamy na wizję.

  4. Przedmiar robot:
    1. KNR 2-11 1004-02 wydobycie urobku koparkami jednonaczyniowymi na pontonie przy kategorii robót II - 2196,23 m3
    2. KNR analogia . 2-11 1106-07 transport wodny barką namułu z załadunkiem i wyładunkiem koparkami wraz z utylizacja urobku (wymagana karta odpadów urobku) - 1537,361 t

  5. Opis sposobu przygotowania oferty.

    - Oferta powinna zawierać :
    - Kosztorys ofertowy
    - Zaopatrzona w pieczątkę firmową
    - Podpisana czytelnie przez Wykonawcę
    - Posiadać datę sporządzenia
    - Zawierać adres siedziby oferenta, numer telefonu
    - Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
    - Podana cena musi zawierać- kwota netto + 23% VAT = brutto



  6. Prowadzący postępowanie: Jerzy Lawiński tel. 077/4820405

  7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 05 maja 2017 r.

  8. Sposób i termin złożenia oferty:

    Ofertę należy złożyć w terminie: do dnia 24.03.2017 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zarządu Zlewni Kłodnicy i Kanału Gliwickiego w Kędzierzynie Koźlu ul. Chełmońskiego 1 lub , fax -em –77/ 4829753

    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta musi być zgodna z kosztorysem i spełniać wszystkie wymagane warunki.

 

Zarząd Zlewni Kłodnicy i Kanału Gliwickiego

Szanowni Państwo,

Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

 

209 sztuk licencji Avast Endpoint Protection Suite


Określenie przedmiotu zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie aktualizacji Licencji Avast Endpoint Protection Suite w formie jednego pliku/klucza z licencją na 209 stanowisk na 2 lata wraz z wsparciem technicznym.

 

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich oraz obejmować wszelkie obciążenia związane z realizacją umowy, a także wynikające z przepisów prawa, w tym wynagrodzenie z udzielenia licencji na użytkowanie oprogramowania w tym podatek VAT oraz akcyzowy, jeśli jest należny.

 

Termin wykonania zamówienia do 13.02.2017r

 

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

 

Paweł Pistelok tel:327774942, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Krzysztof Maćkowiak tel: 327774934, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Ofertę prosimy przesłać na adres:

 

RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 44-100 (Sekretariat pok. 207) lub adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Termin składania ofert: do dnia 02.02.2017r. do godziny 11:00

 

Termin ogłoszenia rozstrzygnięcia 03.02.2017r.

 

Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.

 

Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.

Gliwice, dnia 15.12.2016r.



Zaproszenie do składania ofert

Zapraszamy do złożenia oferty na usługę: „Całodobowa ochrona fizyczna wewnętrzna
i zewnętrzna budynku administracyjnego Dyrekcji Regionalnego Zarządu Gospodarki  Wodnej w Gliwicach wraz z przyległym terenem”.


I. Zamawiający: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach 44-100 Gliwice ul. Sienkiewicza 2.

II. Zakres usługi obejmuje:
- ochronę terenu przyległego do obiektu w wyznaczonych ogrodzeniem granicach   i znajdującego się na terenie sprzętu, taboru samochodowego oraz dwóch garaży w godzinach 0.00 - 24.00 (całodobowo).
- ochrona będzie wykonywana przez pracowników ochrony wyposażonych w sprzęt łączności radiowej oraz środki przymusu bezpośredniego.
- w godzinach nocnych pracownicy ochrony pełniący służbę na obiekcie będą wspomagani patrolem zmotoryzowanym (GI) bez dodatkowej opłaty.
- Grupa Interwencyjna pozostawać będzie w dyspozycji pracowników ochrony pełniących służbę na obiekcie przez okres całej doby. Użycie GI na żądanie pracownika ochrony nie będzie rodziło skutków finansowych dla Zamawiającego.
- ochronę przed włamaniem do obiektów,
- ochronę przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia w obiektach oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego,
- udzielanie stosownych informacji petentom i kierowanie ich do właściwej komórki organizacyjnej RZGW,
- nie wpuszczanie osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (rozpoznanie na podstawie zachowania się osoby),
- interwencja wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektów,
- prowadzenie ewidencji kluczy, plombowanie,
- po zakończonej pracy, działalności biura - sprawdzanie pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych, takich jak: zamki, kłódki, plomby, okna, ogrodzenie, oświetlenie, alarmy,
- stałe patrolowanie korytarzy wewnątrz obiektu oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu,
- wykorzystywanie telewizji przemysłowej do ochrony budynku i terenu zewnętrznego,
- skuteczne reagowanie w przypadkach jakiegokolwiek zagrożenia -zwłaszcza na sygnał alarmowy odebrany od pracowników,
- zamykanie i otwieranie obiektów o określonych godzinach,
- po godzinach pracy - wpuszczanie osób upoważnionych do wejścia,
- wzmożenie czynności ochrony w godzinach nocnych,
- wzmożona kontrola wszystkich osób wchodzących i wychodzących do/z obiektu poza godzinami pracy,
- prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz o wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby,
- niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie ochranianych obiektów,

III. Termin realizacji usługi: 01.01.2017r. – 31.12.2017r.

IV. Wymogi kwalifikacyjne konieczne do realizacji usługi:
- do  zapytania ofertowego mogą przystąpić wyłącznie firmy i przedsiębiorstwa zajmujące się wykonywaniem usług w zakresie ochrony osób i mienia, posiadające koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
- firmy i przedsiębiorstwa winny przedstawić umowy ubezpieczeniowe (OC, NW, deliktowe i inne) związane z działalnością w zakresie ochrony osób i mienia.
- do materiałów zapytania o cenę winny dołączy, wymaganych ustawą Prawo 
Zamówień Publicznych:
a/ wykaz ochranianych obiektów na przestrzeni ostatnich trzech lat,
b/ listy referencyjne polecające ich usługi w zakresie ochrony osób i mienia wyłącznie od daty – styczeń bieżącego roku (oryginały),
c/ aktualne zaświadczenia o niezaleganie z podatkami i składkami ZUS,
d/ pismo mówiące o oznaczeniu swoich pracowników (do naszej akceptacji) zgodnie z art. 20 i 21 ustawy o ochronie osób i mienia,
e/ oświadczenie, że pracownicy ochrony wykonujący obowiązki w naszym obiekcie będą spełniać wymogi art. 25, 26 i 27 ustawy o ochronie osób i mienia. Dopuszcza się (po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego) pełnienie służby na obiekcie przez pracowników ochrony spełniających wymagania art. 31 ustawy.
- Firmy i przedsiębiorstwa obowiązkowo winny ponadto dysponować:
a/ własną stacją monitorowania alarmów oraz mobilnymi Grupami Interwencyjnymi działającymi na terenie Gliwic (dojazd GI do Obiektu maksimum 8 minut),
b/ własną łącznością radiową pomiędzy obiektem a siedzibą firmy (SMA),
c/ wyposażeniem sprzętowym do właściwego pełnienia czynności ochronnych na obiekcie i ewentualnych działań zgodnie z art. 36, 37 i 38a ustawy o ochronie osób i mienia.

V.    Warunki udziału w procedurze wyłonienia wykonawcy usługi:
Złożenie oferty.
Sposób przygotowania oferty:

 

OFERTA
1. Nazwa i adres Wykonawcy

 

...................................................

2.

Cena brutto za miesiąc(cena brutto za cały okres usługi) (słownie)

 

...................................................

3.

Dokumenty wynikające z zapisu pkt. IV zapytania ofertowego

 

...................................................

VI. Kryteria wyboru oferty: 100% cena

VII. Termin i sposób złożenia oferty: 28.12.2016r. w sekretariacie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach 44-100 Gliwice ul. Sienkiewicza 2 pok. 207

VIII.    Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Kierownik Centrum Operacyjnego RZGW Gliwice Janusz Majewski
(tel. 32/7774930, 32/7774932, 32/7774957).


IX.   Uwaga:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- nieudzielania odpowiedzi oferentom, których oferta nie zostanie uznana za najkorzystniejszą,
- zawarcia umowy tylko z wybranym oferentem,
- nierozpatrywania ofert otrzymanych po terminie,
- unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

Szanowni Państwo,


Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

 

serwis urządzeń drukujących.

 

Określenie przedmiotu zamówienia:

W ramach zapytania ofertowego na serwis urządzeń drukujących, udostępniamy Państwu plik zawierający wykaz modeli drukarek, faksów oraz kserokopiarek eksploatowanych w jednostkach na terenie działania RZGW Gliwice. Lista urządzeń drukujących może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.

 

Oferty prosimy wysyłać wg wzoru

 

 

Konserwacja drukarek atramentowych obejmuje:

  • czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego
  • sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej
  • regulacja docisku głowicy do wałka
  • smarowanie wałka prowadzącego głowicę
  • sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru
  • czyszczenie z pozostałości papieru
  • mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych
  • czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych
  • smarowanie
  • regulacja luzów pomiędzy współpracującymi elementami
  • kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy

Konserwacja drukarek i kserokopiarek laserowych obejmuje:

  • czyszczenie i regulacja separatora
  • czyszczenie polaryzatora
  • czyszczenie z pozostałości papieru
  • regulacja luzów pomiędzy współpracującymi elementami
  • opróżnienie pojemnika zbierającego nadmiar tonera
  • wyjęcie kasety z tonerem i oczyszczenie wnętrza drukarki z jego pozostałości
  • czyszczenie i konserwacja elementów metalowych
  • czyszczenie i konserwacja elementów gumowych
  • czyszczenie elementu grzewczego
  • czyszczenie bębna magnetyzującego
  • regulację toru przesuwu
  • regulacja systemu utrwalania
  • regenerację fusera
  • czyszcenie skanera

Wymagania dodatkowe

W przypadku oczekiwania na naprawę sprzętu powyżej 48h od jej zgłoszenia, Zleceniobiorca zobligowany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego.

Osoby upoważnione w RZGW Gliwice na podstawie przedstawionej przez Zleceniobiorcę ekspertyzy technicznej zawierającej koszty naprawy będą podejmować decyzję, czy naprawa ma być przeprowadzona oraz powiadomią o tej decyzji zleceniobiorcę.

 

Kryteria, którymi będziemy się kierować przy wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

- okres gwarancji na naprawiany sprzęt
- czas reakcji na zgłoszenie naprawy
- certyfikaty o zakończeniu szkolenia z naprawy i konserwacji drukarek z firm: TOSHIBA, HP, LEXMARK, KYOCERA itp.
- doświadczenie w naprawach ww. sprzętu
- koszt dojazdu wraz z ekspertyzą,
- koszt roboczogodziny
- koszt czyszczenia i konserwacji urządzeń drukujących
- koszt elementów i usług

 

 

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich oraz obejmować wszelkie obciążenia w tym podatek VAT.

 

Termin wykonania zamówienia 01.01.2017r – 31.12.2017r.

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

Paweł Pistelok tel:327774942, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Krzysztof Maćkowiak tel: 327774934, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Ofertę prosimy przesłać na adres:

RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 44-100 (Sekretariat pok. 207) lub adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert: do dnia 14.12.2016r. do godziny 11:00

Załączniki do pobrania:

plik zawierający wykaz modeli drukarek, faksów oraz kserokopiarek

wzór oferty

Termin ogłoszenia rozstrzygnięcia15.12.2016r. na stronie gliwice.rzgw.gov.pl

Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.

 

Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.

Szanowni Państwo.

 

W nawiązaniu do opublikowanego na stronie internetowej Zapytania Ofertowego nr NA.18.90.2016 dotyczącego realizacji zadania obejmującego "Dostawę 2 samochodów osobowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach", o parametrach zgodnych z opisem technicznym zamieszczonym w specyfikacji technicznej, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach informuje, że oferty można składać na druku firmowym wraz z podpisaną i opieczętowaną specyfikacją (Załącznik Nr 1). Jednakże dla udogodnienia zamieszczamy Formularz Oferty.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: „Dostawę 2 samochodów osobowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach”.

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 1020 z 2016 roku) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro.

1.    Zamawiający:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
ul. Sienkiewicza 2
44-100 Gliwice

2.    Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch nowych samochodów osobowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach, spełniających warunki specyfikacji technicznej opisanych w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego.


3.    Warunki udziału w postępowaniu:

Dostępność do autoryzowanego punktu serwisowego  – do 40 km.

4.    Termin wykonania zamówienia: nie później niż w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Dostawa musi nastąpić do dnia 30 grudnia 2016 r.


5.    Termin płatności: Zamawiający zapłaci wynagrodzenie należne Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez obie strony protokół odbioru samochodów wraz z niezbędną dokumentacją.

6.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonywania zadania.

7.    Obowiązki Wykonawcy
: dostarczenie samochodu we wskazane miejsce przez Zamawiającego wraz z dokumentacją podaną poniżej:
·    karta gwarancyjna w języku polskim,
·    pełna dokumentacja techniczna i eksploatacyjna samochodu (instrukcja  obsługi w języku polskim)
·    niezbędna homologacja europejska/Polska i pomiary dopuszczające samochód do użytkowania
8.    Opis sposobu obliczenia ceny oferty: Wykonawca poda cenę oferty netto
i brutto za przedmiot zamówienia oraz stawkę podatku Vat. Cenę oferty brutto należy podać cyframi w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki oferenta dla realizowania przedmiotu zamówienia: rabaty, upusty, koszt materiałów, dojazdu i czas na wykonanie usługi.

9.    Kryterium oceny ofert: cena brutto 100%
Cena oferty zostanie przeliczona na wartości punktowe wg poniższego wzoru (licząc do dwóch miejsc po przecinku):
cena oferowana minimalna
Wartość punktowa ceny = ----------------------------------------- x 100 pkt
cena badanej oferty
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyskała największą ilość punktów.

10.    Sposób prowadzenia korespondencji w sprawie niniejszego zamówienia:
a) pisemnie na adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach,
ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice
b) faxem 32  777-49-99
c) e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
d) osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
Katarzyna Długajczyk – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Maria Klamut Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

11.    Składana oferta powinna zawierać:
·    Formularz ofertowy wg zał. nr 1
·    Specyfikacja techniczna oferowanego samochodu wg. zał. nr 1 do formularza ofertowego
·    Zaparafowany wzór umowy wg zał. nr 2
Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa.

12.    Oferty należy składać:
W formie pisemnej do dnia 08.12.2016r. do godz. 12.00,w zamkniętej kopercie oznaczonej:

„Dostawa samochodu służbowego na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach”
NIE OTWIERAĆ PRZED 08.12.2016 r. do godz. 12:15


w siedzibie Zamawiającego, tj. Sekretariat RZGW w Gliwicach, pok.207 , przy
ul. Sienkiewicza 2,. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty faksem i e-mailem.
13.    Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.12.2016 r. o godz. 12:15 w sali konferencyjnej RZGW w Gliwicach.

14.    Termin związania ofertą: 21 dni od upływu terminu do składania ofert.

15.    Wyłonienie Wykonawcy:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę, siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana niezwłocznie. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z wybranym Wykonawcą, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.

16.    Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

17.    Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.


W załączeniu:
1. Formularz ofertowy
2. Wzór umowy

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

„Wykonanie oraz dostawę kalendarzy ściennych, służących działaniom informacyjnym Jednostki Realizującej Projekt Modernizacji Śluz Kanału Gliwickiego w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Gliwicach, w celu promocji projektu pn. „Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Gliwice – przystosowanie do III klasy drogi wodnej Faza II”, żeglugi śródlądowej oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (nazwa ,cechy. ilość, jednostka miary) szczegółowo opisanego w dokumentach przetargowych (załącznikach)

I.    Opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z opisem zamówienia zawartym w załączniku do zaproszenia do składania ofert.

II.    Przygotowanie oferty
Ofertę należy:
a)    złożyć w formie pisemnej w siedzibie RZGW Gliwice, adres: ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, pokój nr 207 (osobiście, lub przesłać listem, faxem), lub przesłać pocztą na powyższy adres, na Formularzu Oferty do dnia 14 listopada 2016 r.,

b)    możliwe jest również złożenie oferty w formie elektronicznej, wysyłając na adres
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., zeskanowany druk uprzednio wypełnionego i podpisanego formularza oferty. Załącznik w tej postaci należy zatytułować: „Wykonanie oraz dostawa kalendarzy ściennych”.

III.  Kontakt z Wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Linda Hofman – tel. 32/777-49-56
Jarosław Smyłła – tel. 32/777-49-58



Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Szanowni Państwo,

Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

Dostawę Internetu za pośrednictwem światłowodu do budynku BWP Racibórz przy ulicy Nieboczowskiej

Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Internetu za pośrednictwem światłowodu do budynku BWP Racibórz przy ulicy Nieboczowskiej

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich oraz obejmować wszelkie obciążenia związane z realizacją umowy, a także wynikające z przepisów prawa, w tym wynagrodzenie z udzielenia licencji na użytkowanie oprogramowania w tym podatek VAT oraz akcyzowy, jeśli jest należny.

Termin wykonania zamówienia do 01.12.2016r

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Krzysztof Maćkowiak    tel:327774934, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Piotr Kołtowski       tel: 327774977, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ofertę prosimy przesłać na adres:

RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2  44-100 (Sekretariat  pok. 207) lub adres
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert: do dnia 14.11.2016r. do godziny 12:00

Termin ogłoszenia rozstrzygnięcia 17.11.2016r. na stronie gliwice.rzgw.gov.pl
Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.
Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.


Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
"Wykonanie klimatyzacji w budynku Dyrekcji Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej
w Gliwicach przy ul. Sienkiewicza 2 – I piętro"
I.    Opis przedmiotu zamówienia.
Montaż klimatyzacji systemowej VRF na podzespołach marki AUX.
Na potrzeby I piętra przewidziano montaż jednego agregatu zewnętrznego ARV-H250 oraz 13 jednostek wewnętrznych. Zapraszamy na wizję lokalną celem oględzin miejsca montażu klimatyzacji.  Do zaproszenia dołączamy rzuty pomieszczeń.
Oferta musi obejmować poniższy zakres prac:
·    wykonanie instalacji elektrycznej, chłodniczej i odprowadzenia skroplin dla jednostek wewnętrznych,
·     dostarczenie oraz montaż kompletnego systemu klimatyzacji VRF,
·    montaż agregatu na poziomie parteru,
·    montaż pompek do odprowadzania skroplin z jednostek wewnętrznych,
·    wykonanie pionów instalacji zgodnie z ustaleniami z wizji lokalnej oraz rozprowadzenia instalacji freonowej na korytarzu piętra I.
·    wykończeniowe prace budowlane w tym zabudowa instalacji freonowej.
II. Przygotowanie oferty
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie RZGW Gliwice, adres: ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, pokój nr 207 (osobiście, przesłać listem, fax-em, mailem) do dnia 13.10.2016 r.
III. Kontakt z Wykonawcą
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Katarzyna Długajczyk,  tel. 32/777-49-11  fax. 32/777-49-10
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zastrzeżenia:
·    po zebraniu i analizie ofert, w uzasadnionych przypadkach, RZGW w Gliwicach zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji, dotyczących ostatecznego wyboru oferty, z wybranymi Wykonawcami,
·    złożenie najniższej oferty nie gwarantuje otrzymania zlecenia na wykonanie montażu klimatyzacji.
·    podpisanie umowy z Wykonawcą nastąpi po uprzednim zapewnieniu finansowania przez jednostkę nadrzędną.


Załącznik - Rzut pietra.pdf

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ


I.    Nazwa zamówienia:

Usunięcie deniwelacji korony wału działowego polderu Buków w km 0+400 – 1+550 powstałych po jego napełnieniu w 2010r. wraz z remontem drogi serwisowej po jego koronie.


II.    Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mającego na celu usunięcie deniwelacji wału działowego polderu Buków w km 0+400 – 1+550 wraz z remontem drogi serwisowej w tym kilometrażu, zakłada się wykonanie następujących prac:
1.    Roboty ziemne w postaci wykonania koryta pod warstwy podbudowy i nawierzchni drogi serwisowej w koronie wału działowego z jednoczesną niwelację korony wału poprzez usunięcie jej obniżeń wraz z zagęszczeniem nasypów.
2.    Wykonanie warstwy podbudowy drogi serwisowej z tłucznia kamiennego grubości 12 cm.
3.    Wykonanie warstwy nawierzchni drogi serwisowej z tłucznia kamiennego grubości 7cm na poziomie pierwotnej niwelety korony wału tj. rzędnej 195,15 m n.p.m.
4.    Wyrównanie pozostałej części korony wału działowego („poboczy” wzdłuż drogi serwisowej) do poziomu 195,15 m n.p.m. gruntem pochodzącym z korytowania wraz z zagęszczeniem powstałych nasypów.
5.    Humusowanie wyprofilowanej korony i skarp wału poza drogą serwisową wraz z obsiewem mieszanką traw.
6.    Naprawę istniejącej nawierzchni z płyt żelbetowych ażurowych poprzez ich przełożenie wraz z wymianą płyt nie nadających się do ponownej zabudowy.


III.    Zakres zamówienia:

Zakres zamówienia określa przedmiar robót w układzie kosztorysowym który stanowi załącznik* do zaproszenia do składania ofert.

Wskazane jest zapoznanie się z terenem planowanych robót przez zainteresowanych oferentów.

IV.    Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna zawierać kosztorys ofertowy uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla poszczególnych pozycji przedmiarowych obejmujących wszystkie składniki tej ceny tj. koszty bezpośrednie, koszty pośrednie i zysk. Jednocześnie kosztorys ma zawierać zestawienia wartościowo ilościowe robocizny, materiałów i sprzętu, tabelę wartości elementów scalonych, wielkości zastosowanych narzutów kosztów pośrednich i zysku oraz stawkę podatku VAT. Kosztorys sporządzić na podstawie załączonego przedmiaru robót.
Oferent winien się wykazać wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednego zadania obejmującego swym zakresem roboty ziemne i umocnieniowe na rzekach , potokach, zbiornikach wodnych, itp., na wartość co najmniej 150 000,00zł. W  zakresie rzeczowym zadań referencyjnych powinno znajdować się wykonanie:
1.    budowy, modernizacji bądź robót naprawczych, wałów przeciwpowodziowych, filarów ochronnych,
2.    dróg o nawierzchniach utwardzonych nieulepszonych (drogi technologiczne, serwisowe) o powierzchni min. 2000m2.
Oferta powinna być zaopatrzona w nazwę, adres siedziby i telefoniczne numery kontaktowe oferenta a także powinna być przez niego czytelnie podpisana.
Prosimy o określenie ceny netto i brutto.

V.    Termin realizacji przedmiotu zamówienia:    

Pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do  2. grudnia. 2016

VI.    Osoby do kontaktu z oferentem:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
·    Mirosław Marzec – kierownik ZZGO Racibórz, tel. 32/4154671 wew.38, 661 446 662
·    Janusz Pientka – tel. 601 415 193, 32/4154671 wew.31, 601 415 193

VII.    Sposób i termin złożenia oferty:

Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zarządu Zlewni Górnej Odry w Raciborzu,               ul. Towarzystwa Gimnastycznego SOKÓŁ 18, 47-400 Racibórz (osobiście, listownie, faxem nr 32/415 49 02 wew. 39; 32/415 46 71 wew. 39, lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Termin złożenia oferty: 14.10.2016r. godz. 12.00.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia.



* Załącznik nr 1 – przedmiar robót.
* Załącznik nr 2 – mapka z sytuacją i zaznaczeniem odcinka planowanego remontu wału.
* Załącznik nr 3 – przekrój typowy wału działowego.